رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی: شوراها می توانند مسئولیت های مهمتری را بر عهده بگیرند
سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
عزت الله اکبری تالارپشتی

اکبری تالار پشتی با بیان اینکه ما باید خدمت به مردم را روز به روز افزایش دهیم افزود: شوراها در سراسر کشور می توانند مسئولیت های مهمی را بپذیرند. چنانکه در بسیاری از کشورها مدیریت شهری متولی حل بسیاری از مشکلات مردم است.

عزت الله اکبری تالار پشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی که به تازگی به عنوان مشاور و عضو شورای راهبردی سرمایه گذاری و اقتصاد شهری و روستایی شورای عالی استان ها منصوب شده است در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها در خصوص دیدار از مجموعه شورای عالی استان ها گفت: برای اولین بار در مجموعه شورای عالی استان ها حضور پیدا کردم و این مجموعه را بسیار باظرفیت و با انگیزه دیدم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: شورای عالی استان ها کار علمی خوبی را آغاز کرده است که می تواند از این طریق طرح ارائه کرده و به مجلس برای حل مشکلات مردم کمک کند.

اکبری تالار پشتی تصریح کرد: همکاری شورای عالی استان ها و مجلس شورای اسلامی می تواند بسیار موثر باشد. به این طریق که اعضای شوراها در شهرها و شهرستان ها و استان ها می توانند به نمایندگان مجلس در رفع مشکلات مردم از جمله کاهش بیکاری کمک زیادی کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه ما باید خدمت به مردم را روز به روز افزایش دهیم افزود: شوراها در سراسر کشور می توانند مسئولیت های مهمی را بپذیرند. چنانکه در بسیاری از کشورها مدیریت شهری متولی حل بسیاری از مشکلات مردم است.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی