جلسه شورای اسلامی استان کرمانشاه با شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد
سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کرمانشاه

جلسه شورای اسلامی استان کرمانشاه با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، نماینده آب منطقه ای استان و مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان‌های تابعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، جلسه شورای اسلامی استان کرمانشاه با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، نماینده آب منطقه ای استان و مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان‌های تابعه برگزار شد.

 

در این جلسه جهانبخش لطف الهی رئیس شورای اسلامی استان به بیان مشکلات استان در حوزه آب و فاضلاب پرداخت و خواهان تعامل بیشتر مدیران آب و فاضلاب شهرستان و مدیران آب منطقه ای شهرستان‌ها با شوراهای اسلامی شهرها شد.

همچنین سید مهدی طالقانی نایب رئیس شورای اسلامی استان کرمانشاه نیز در سخنانی به بیان مسائل و مشکلات تصفیه خانه آب شرب و تصفیه خانه فاضلاب شهر سنقر و اختصاص بودجه لازم جهت اتمام این دو پروژه پرداخت.

وی افزود: هم چنین اتمام پروژه مجتمع آب شرب روستای آگاه و مشکلات کشاورزان با آب منطقه‌ای در خصوص تخصیص آب جهت اجرای طرح‌های صنعتی و کشاورزی، مشکل مقدار زمین زیر کشت و عدم مطابقت آن با سند جهت قطره بارانی کردن زمین های آبی با امور اراضی جهاد کشاورزی، اداره ثبت اسناد و املاک و  آب منطقه ای پرداخت و خواستار حل مسائل و مشکلات فوق الذکر شد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی