مجید صابری رئیس شورای اسلامی شهرستان شهرکرد: شیوه های تبلیغی دینی نوین، فراگیر، غیرمستقیم و اثربخش باید در شهرها و روستاها طراحی و اجرا شود
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
مجید صابری

صابری گفت: شهرداری و شورا هم همیشه دین خود را ادا کرده‌اند اما باید شیوه های تبلیغی دینی نوین، فراگیر، غیرمستقیم و اثربخش باید در شهرها و روستاها طراحی و اجرا شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها مجید صابری رئیس شورای اسلامی شهرستان شهرکرد در جلسه بررسی تفاهم نامه همکاری شورای اسلامی استان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: اگر در سنوات قبل اعتبارات فرهنگی در شهرها بیشتر بوده و الان کمتر شده اینطور بر می آید مشکل امروز ما فقط نبود اعتبار نمی باشد بلکه ریشه در مسائل دیگری دارد.

وی افزود: طراحی شیوه های تبلیغی نوین، فراگیر ،غیرمستقیم و اثربخش باید در شهرها و روستاها مدنظر قرار گیرد.

صابری تصریح کرد: شهرداری و شورا هم همیشه دین خود را ادا کرده‌اند اما فاصله مردم و روحانیون هر روز بیشتر می گردد چرا که بسیاری از مسئولین هیئت‌های مذهبی و مبلغین دینی افراد شایسته ای نبودند و مردم به آنها بدبین شدند و نتیجه ایجاد این فاصله شده یا شاید مباحثی که برای مردم ارائه می‌شود متناسب با شرایط نوین و پیشرفته نیست و با طرز تفکر قدیمی مباحثی مطرح که جامعه پذیرای این مسائل نیست.

صابری متذکر شد: اگر از ظرفیت روحانیون برای اشتغال زایی در شهرها و روستاها استفاده شود و در این رابطه از همفکری شوراها نیز بهره ببریم نتایج خوبی حاصل می شود .

وی گفت: مردم را ما مطالبه گر بار نیاورده ایم و این موضوع باید مد نظر امام جماعات در شهرها و روستاها قرار گیرد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی