احمد مرادی مطرح کرد؛ ضعف در نظارت و آموزش منجر به بازداشت اعضای شوراها در برخی از شهرها شد
يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
احمد مرادی

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازداشت برخی اعضای شورای اسلامی شهرها و کارکنان شهرداری ها نتیجه ضعف در نظارت و آموزش از سوی شورای عالی استان ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در جلسه با رئیس شورای عالی استان ها، استاندار و اعضای شورای اسلامی هرمزگان، گفت: شورای عالی استان ها شامل جمعی از نمایندگان مردم در شوراهای سراسر کشور است و از این نظر می‌تواند بیان کننده مسائل در تمام سطوح جامعه باشد.

وی افزود: قانون به شورای عالی استان ها این اختیار را داده است که همچون دولت لایحه بنویسند و برای تصویب به مجلس ارسال کنند.

احمد مرادی گفت: استان هرمزگان، استانی با ظرفیت بالای تجاری، صنعتی و گردشگری است که بخش اعظم این ظرفیت هنوز بلااستفاده مانده است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه سواحل دریای عمان، گفت: در همین راستا قرارداد نیروگاه برق١٢٠٠مگاواتی سیریک منعقد شده است اما مشکلات بین المللی و اداری تحقق این امر را تاکنون به تاخیر انداخته بود که با رفع این مشکلات به زودی محقق خواهد شد و امکان اشتغال حدود دو هزار نفر را فراهم خواهد شد.

وی در ادامه گفت: متاسفانه نظارت و آموزش در شوراها آن چنان که باید اجرایی نشده است. نتیجه آن هم بازداشت اعضای شورا و کارکنان شهرداری های برخی شهرها است.

مرادی عنوان کرد: شنیدن خبر بازداشت اعضای شورای شهر و شهرداران برای هیچ کس خوشایند نیست، آرزوی همه داشتن شهر و روستای آباد است اما متاسفانه ضعف در نظارت و آموزش چنین نتایجی را به بار می آورد.

پایان پیام/

شبکه های اجتماعی