رئیس شورای اسلامی استان سیستان و بلوچستان: باوجود تلاش دولت محرومیت سیستان و بلوچستان در حوزه راه تاریخی است
يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
سیستان و بلوچستان

ملک رئیسی گفت: با توجه به اقدامات ارزنده از سوی متولیان و دولت محترم عقب ماندگی در حوزه راه در استان تاریخی بوده و می طلبد با وجود پتانسیل و محورهای ترانزیتی در سطح استان و رونق اقتصادی به طور ویژه به آن ورود کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، چهل و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی استان سیستان و بلوچستان در راستای انعکاس مشکلات و معضلات حوزه راه ها و اقدامات صورت گرفته در شمال استان با حضور نماینده اداره کل راه شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار گردید.

محمد حسن ملک رئیسی رئیس شورای اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این جلسه بیان کرد: یکی از ملاک و معیارهای توسعه در هر منطقه ایی راه مناسب و استاندارد است. اما با توجه به اقدامات ارزنده از سوی متولیان و دولت محترم عقب ماندگی در حوزه راه در استان تاریخی بوده و می طلبد با وجود پتانسیل و محورهای ترانزیتی در سطح استان و رونق اقتصادی به طور ویژه به آن ورود کرد.

وی تصریح کرد: هر روزه شاهد تلفات جاده ای و داغدار شدن خانواده ای در سطح استان هستیم و امیدواریم با نگاه خاصه مسولین معضلات در این حوزه رفع گردد.

رئیس شورای استان در پایان سخنان خود گفتند: جامعه شورای استان بازوان توانمند دولت و حلقه اتصال مردم و دولت هستند و با تمام توان در تمامی موضوعات هم قدم و مسولین جایگاه رفیع شوراها را ارج نهاده و همسوی خود بدانند.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی