نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها: تکلیف نیروهای بیکار شده مجتمع عسلویه مشخص شود
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
سید علی اکبر فاطمی

فاطمی با بیان اینکه با تحویل فازهای 13، 22، 23 و 24 به مجتمع پارس جنوبی بسیاری از نیروهایی که سالهای متمادی در این فازها تلاش کرده اند بیکار شده اند گفت: باید تکلیف این نیروها مشخص شود و این نیروهای باتجربه جذب شوند.

سید علی اکبر فاطمی نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، با اشاره به بهره‌برداری فازهای 13، 22، 23 و 24 به مجتمع پارس جنوبی گفت: با تحویل این فازها به شرکت پارس جنوبی بسیاری از نیروهایی که سالیان متمادی برای بهره برداری از این فازها تلاش کرده اند و در شرایط آلایندگی بالا فعالیت داشته اند بیکار می شوند.

وی با تاکید بر اینکه لازم است تکلیف این نیروها مشخص شود افزود: با آزاد کردن این نیروها تکلیف آنها چه می شود و چه شرکت یا اداره‌ای استخدام آنها را برعهده می‌گیرد؟ آیا تا به حال فکر شده است که اگر عسلویه شرکت‌های تبدیلی وجود داشت این نیروها متخصص جذب می شدند و از آنها استفاده می شد.

فاطمی تصریح کرد: اگر این شرکت ها نیروهای غیربومی استخدام کنند در حقیقت با 50 درصد پذیرش نیروهای بومی تخلف کرده اند و لازم است مسئولین استانی، کشوری و نمایندگان مجلس این مسئله را پیگیری کنند.

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها ادامه داد: نیروهایی که در شرایطی با آلایندگی بالا کار کرده‌اند و تجربه کسب کرده اند باید در به کار گرفته شوند و در این خصوص قوانین و مقررات استخدام رعایت شود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی