نماینده کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها: تلاش شهرداری سی‌سخت برای پرداخت معوقات تا پایان اردیبهشت سال 1400
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
فرزاد آذریان

آذریان با بیان اینکه معوقات مزدی کارگران شهرداری سی سخت مربوط به مدیران قبلی شهرداری این شهر است گفت: برای پرداخت این معوقات شهردار تمام تلاش خود را به کار گرفته تا حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده همه معوقات مزدی کارگران را به‌روز کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، در ادامه معوقات مزدی ۱۰ ماهه کارگران شهرداری سی سخت، فرزاد آذریان، نماینده کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها با تایید این معوقات گفت: مطالبات مزدی کارگران شهرداری سی‌سخت مربوط به مدیران قبلی است و شهردار جدید نمی‌تواند پاسخگوی عملکرد گذشته افراد باشد.

آذریان با بیان اینکه شهرداری سی سخت کمبود منابع مالی دارد و معوقات مزدی از سال‌ها پیش اتفاق افتاده است و مربوط به سال جاری نمی‌شود، گفت: در حال حاضر به شهرداری‌ها برای پرداخت نشدن معوقات مزدی کارگران نباید خرده گرفت و عموم شهرداری‌ها به دلیل نداشتن درآمد پایدار از سوی دولت رها شده‌اند.

نماینده کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها با تاکید بر اینکه مطالبات مزدی کارگران شهرداری سی‌سخت مربوط به دوره‌های گذشته و مدیریت‌های قبلی است و شهردار جدید نمی‌تواند پاسخگوی عملکرد گذشته افراد باشد، افزود: طبق گزارش شهردار فعلی سی سخت، طی ۱۷ ماهی که ایشان مسئولیت شهرداری را عهده‌دار بوده‌اند حقوق کارگران شهرداری این شهر به‌طور کامل پرداخت شده و مدارک این پرداخت‌ها موجود است. در عین حال برای پرداخت این معوقات شهردار تمام تلاش خود را به کار گرفته تا حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده همه معوقات مزدی کارگران را به‌روز کند.

وی افزود: مشکلاتی که در زمینه پرداخت دستمزد کارگران بوجود آمده ناشی از عملکرد شهرداران سابق است. در عین حال دخل و خرج شهرداری‌ها با هم همخوانی ندارد و این مشکلات خاص شهرداری سی‌سخت نیست بلکه اکثر شهرداری‌ها درگیر این مشکلات هستند.

نماینده کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها در ادامه به ایلنا گفت: این مشکلات را به شهردارها نباید خرده گرفت. شهردارها امروز مانند سربازانی هستند که بدون هیچ‌گونه سلاح جنگی به وسط میدان جنگ فرستاده می‌شوند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی