رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری: بانک ها باید تمهیداتی جهت تسهیل در خدمت رسانی به مردم ساکن در مناطق صعب العبور استان پیش بینی کنند
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
ییییی

رضایی سرپیری با اشاره به صعب العبور بودن برخی نقاط استان، تصریح کرد: افراد ساکن در این مناطق دسترسی به بانک برایشان سخت است و باید تمهیداتی جهت تسهیل در خدمت رسانی پیش بینی گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، حسینعلی رضایی سرپیری رئیس شورای اسلامی استان در جلسه دیدار با رئیس شعب بانک ملت استان ضمن تشکر از  خدمات رسانی بانک ملت گفت: بانک ملت به عنوان یک بانک مردمی خدمات خوبی را به مردم ارائه می‌دهد و توانسته رضایت مردم را در سطح استان جلب نماید اما جای سوال دارد که چرا در اکثر شهرستان های استان بانک ملت شعبه ندارد و برنامه بانک ملت برای شهرستان های فاقد شعبه به چه شکل می باشد.

وی با اشاره به اینکه این جلسه باب آشنایی ما با بانک ملت را گشود، گفت: امیدواریم در آینده ضمن استفاده از ظرفیت شوراهای اسلامی استان بتوانیم با همکاری همدیگر خدمت به همنوعان خود را به بهترین نحو داشته باشیم.

رضایی سرپیری افزود: با توجه به تعداد شعب کم بانک ملت در استان و مجازی شدن اکثر خدمات رویکردی که بانک نسبت به آینده دارد ، به چه شکل می باشد؟

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مردم اعتماد زیادی به بانک ملت دارند، تمایل دارند که تعامل شان با بانک ملت بیشتر شود. بنابراین پیشنهاد می کنیم در برنامه هایتان پیش‌بینی‌هایی داشته باشید که اتاق فکرهای بانک ملت تقویت شود تا با ارائه راهکارهایی مناسب بتوانید میزان جلب مشتری و سود دهی بانک را افزایش دهید.

رضایی سرپیری با اشاره به صعب العبور بودن برخی نقاط استان، تصریح کرد: افراد ساکن در این مناطق دسترسی به بانک برایشان سخت است و باید تمهیداتی جهت تسهیل در خدمت رسانی پیش بینی گردد.

وی گفت: در شهرستان اردل شعبه بانک ملت وجود ندارد حتی پیش بینی خودپرداز هم نشده است.

رضایی سرپیری افزود: در جاهایی که تردد برای مردم مشکل است و مناطق صعب‌العبورند اختصاص یک باجه هم می‌تواند کارگشا باشد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی