نماینده شهرستان باغملک در شورای اسلامی استان خوزستان: رسیدگی به مناطق گردشگری شهرستان به رفع معضل بیکاری کمک می کند
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
مجتبی پژوهان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان خوزستان، سید روح الله موسوی در جلسه با استاندار خوزستان به بیان مشکلات شهرستان باغملک پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، سید روح الله موسوی در جلسه با استاندار خوزستان به بیان مشکلات شهرستان باغملک پرداخت.

موسوی یکی از موضوعات مهم استان را جاده های غیر استاندارد و خطر آفرین موجود در سطح استان برشمرد و با اشاره به مناطقی مانند مسیر پرخطر اهواز به هفتگل و جاده باغملک به ایذه و همچنین جاده ایذه به لردگان عنوان کرد: سالانه تعداد زیادی از جوانان ما در این مسیرها به کام مرگ می‌روند. به گونه ای که در ماه گذشته پنج جوان زیر 30 سال در یک نقطه در منطقه قلعه تل را از دست دادیم.

نماینده شهرستان باغملک در شورای اسلامی استان خوزستان افزود: اگر به مسائل و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد دقت کنیم متوجه می شویم که زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای حل این مشکلات را داریم و به عزم جدی برای حل آنان نیاز است.

وی همچنین به موضوع بیکاری جوانان شهرستان باغملک پرداخته و با اشاره به جاذبه های گردشگری این شهرستان عنوان کرد: باغملک که می تواند مکان خوبی برای گردشگران باشد که توجه به این مهم می تواند اثر خوبی در ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه داشته باشد.

موسوی در انتها از استاندار محترم درخواست کرد در خصوص فراهم کردن امکانات گردشگری و کمک های ویژه برای جذب گردشگر اقدامات و تمهیدات لازم صورت پذیرد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی