نماینده استان چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استانها: تسریع در حل معضل آب محله الحاقی شیرانی و خاردان شهرستان لردگان در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار گیرد
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
محمودی

مهدی محمودی چالبطان با اشاره به معضل آب شرب در محله های الحاقی شیرانی و خاردان به شهر لردگان از سال ۱۳۹۲ گفت از سال ۱۳۹۵ محله شیرانی و خاردان به شهر لردگان الحاق شدند که در فصل تابستان و پاییز مرتب با کم آبی مواجه هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها، در نشست اعضای شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با مدیر عامل آب و فاضلاب استان مهدی محمودی چالبطان با اشاره به معضل آب شرب در محله های الحاقی شیرانی و خاردان به شهر لردگان از سال ۱۳۹۲  گفت: از سال ۱۳۹۵ محله شیرانی و خاردان به شهر لردگان الحاق شدند که در فصل تابستان و پاییز مرتب با کم آبی مواجه هستند.

محمودی چالبطان افزود: هر سال مسئولین قول اصلاح شبکه آبرسانی این منطقه را داده اند. همچنین مردم بارها و بارها به فرمانداری شهرستان لردگان مراجعه و قول اصلاح شبکه از معاونت عمرانی فرمانداری را دریافت نموده اند. لذا بعد از الحاق به شهر هنوز معضل کم آبی در این محل ها وجود دارد علی رغم اینکه این محل ها تمامی هزینه های و تعرفه های آبفا را پرداخت می کنند.

نماینده شورای اسلامی استان در شورای عالی استان ها افزود: با توجه به اینکه جمعیت این مناطق تقریبا  ۹ هزار نفر  است و چندین بار جهت حل مشکل این منطقه مکاتباتی از سوی شورای استان انجام پذیرفته، از شرکت آبفا استان خواهشمندیم نسبت به رفع مشکل اقدام نماید.

وی در ادامه پیشنهاداتی را جهت حل مشکل ارائه کرد و گفت: شرکت آبفای استان  احیای چاه شیرانی - خاردان یا لوله کشی چاه برآفتاب به منبع آب این محل ها 
یا لوله گذاری و وصل  کردن مسیر باقیمانده به حوزه شهر را در دستور کار قرار دهد.

وی در پایان تثریح کرد: شورای اسلامی شهر لردگان حاضر به هر گونه همکاری با شرکت آب و فاضلاب استان جهت حل معضل مناطق شیرانی و خاردان است.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی