نماینده استان تهران در شورای عالی استانها خبر داد افتتاح دو تصفیه خانه فاضلاب در پردیس به زودی
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
محمد قانبیلی

محمد قانبیلی از افتتاح قریب الوقوع دو تصفیه خانه فاضلاب شهر پردیس خبر داد و گفت: این موضوع هم به نفع مردم پردیس و هم به نفع مردم تهران است.

محمد قانبیلی نماینده استان تهران در شورای عالی استانها در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها گفت: طی چند ماه گذشته با حضور عضو جوان و مدیر با تلاش شورا آقای دکتر علیرضا احمدی اتفاقات خوبی در شورای عالی استانها رقم خورده است.

وی افزود: این اقدامات تداوم خواهد داشت و همکاران ما در کل شورا همراه با ایشان در حال تلاش هستند تا نفع این اقدامات به مردم برسد.

قانبیلی درخصوص مشکلات و معضلات شهرستان پردیس گفت: یکی از موضوعات ما در حوزه تقسیمات کشوری است. خوشبختانه بخش جدیدی به تقسیمات کشوری اضافه شده است و با تبدیل بخش سعیدآباد به شهر سعید آباد امروز 4 شهر در شهرستان داریم.

نماینده استان تهران در ضورای عالی استانها افزود: در حوزه آب و فاضلاب هم شاهد این هستیم که دو پروژه فاضلابی برای ساخت تصفیه خانه پردیس در آستانه به ثمر رسیدن و بهره برداری است.

وی افزود: مشکلات فاضلاب پردیس برای شهر تهران هم مشکلاتی به بار آورده بود زیرا فاضلاب آب رودهای جاجرود و آب مصرفی در تهران را هم متأثر می کرد.

قانبیلی در خصوص متروی پردیس هم گفت: شاهد این هستیم که با اختصاص بودجه و قرارداد منعقده با پیمانکاران استارت کار خورده و این نوید را می دهد که در چند سال آینده بتوانیم از این نعمت بزرگ بهره مند شویم.

وی ادامه داد: در کنار این بحث ها صحبت هایی با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا داشته ایم و قول های مساعدی گرفته ایم تا در راستای محرومیت زدایی در شهرهایی که محروم محسوب می شوند طرح های خوبی اجرا کنیم.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی