رئیس شورای خراسان شمالی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور: بی ثباتی مدیریت در استان خراسان شمالی تنها به ضرر مردم است
يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
علیرضا ایزدی

ایزدی در نامه ای به رئیس جمهور با انتقاد از بی ثباتی مدیریت در استان خراسان شمالی نوشت: تنها کسانی که از‌‌‌‌‌ تغییرات استاندار ضرر کرده‌‌‌اند مردم استان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، علیرضا‌‌ ایزدی رئیس شورای استان خراسان شمالی و نماینده این استان  در شورای عالی استان‌ها، در نامه‌‌ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور کشور از بی ثباتی مدیریت در استان خراسان شمالی انتقاد کرده و خواهان حفظ استاندار این استان شد.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی‌‌ایران

 باسلام و احترام

به استحضار‌ می‌رسانم درست در روزهایی که قطار توسعه استان خراسان شمالی با تلاش شبانه روزی استاندار محترم و تعدادی از مدیران به حرکت افتاد نواهایی ناخوشایند از تغییر احتمالی استاندار به گوش‌ می‌رسد.

جناب آقای رئیس جمهور ما پیشینیانمان را تخطئه ‌‌‌‌نمی‌کنیم. امروز ما محصول تلاش‌‌‌‌ها، ‌‌ایثارها و زحمت‌‌‌‌های آنان است. اما امروز، ما را بسنده نیست. ما نگاهمان به توسعه و پیشرفت، نگاهی دیگر است. استان ما در رقابت کشوری و استانی عقب مانده محسوب‌ می‌شود. شاخص‌‌‌‌های توسعه‌‌ای‌مان چندان مطلوب نیست. اگر نتوانیم‌‌‌‌‌ ‌‌این عقب ماندگی را به طور کامل از بین ببریم، دست کم باید فاصله مان را کاهش دهیم‌‌‌‌‌ ‌‌این خواستن و جبران مافات آغاز شده است. ‌‌‌‌نمی‌دانیم چقدر فرصت داریم حال شما فکر کنید ۷ و ۸‌یا ۹ ماه‌‌ایا سزاوار است‌‌‌‌‌ ‌‌این چند ماه قطار توسعه و پیشرفت استان را با تغییر نماینده عالی دولت از حرکت باز نگه داشت؟

جناب آقای دکتر روحانی ما دغدغه مند زندگی خود و فرزندان مان در‌‌‌‌‌ ‌‌این استان هستیم. دغدغه‌ی امنیت و سلامت و اقتصاد و کار و شغل و مسکن و اخلاق و توسعه و پیشرفت را داریم. دغدغه‌‌ای که در دولت قبل از حضرت‌عالی با تغییر هر ۸ ماه‌ یک استاندار به خوبی پاسخ داده نشد. ما‌ می‌خواهیم خراسان شمالی، جایگاهی را که حقش هست به دست آورد و‌‌‌‌‌ ‌‌این حق با تغییر مدیر ارشد استان از دست‌ می‌رود. همانطور که تغییرات قبل‌‌‌‌‌ ‌‌این حق و فرصت را از مردم استان گرفت.

 جناب آقای رئیس جمهور تا حالا از مجموعه عزیزان دفتر ریاست خود پرسیده‌‌ای از تغییر جناب آقای مهندس پرویزی و جناب آقای مهندس صالحی استانداران محترم‌‌‌‌‌ ‌‌این که خود منصوب کرده‌‌اید مردم‌‌‌‌‌ ‌‌این استان منتفع شده است ‌یا متضرر؟

اگر از من به عنوان نماینده‌ی‌‌‌‌‌ ‌‌این مردم و استان‌ می‌پرسید عرض‌ می‌کنم تنها کسانی که از‌‌‌‌‌ ‌‌این تغییرات ضرر کرده‌‌‌اند مردم استان هستند. به‌عنوان  مثال اگر آن کسانی که اصرار به تغییر استانداری داشته‌‌‌اند و خود با سلام و صلوات استاندار بعدی را آوردند به دلیل‌‌‌‌هایی که خود آنها و مردم خوب‌ می‌دانند در صف مخالفان استاندار جدید قرار گرفته‌‌‌اند. نظر مردم استان که بنده افتخار دارم وکیل و خدمتگذار آنها در شورای اسلامی استان باشم خلاف نظر آنها است و ثبات مدیریت را فریاد‌ می‌زنند.

کسی گفته است: انجام ‌یک اشتباه اجتناب ناپذیر است اما تکرار همان اشتباه هرگز قابل قبول نیست. جناب آقای دکتر روحانی مدیریت‌ بی‌ثبات علاوه بر‌‌‌‌‌ ‌‌اینکه در میدان عمل در سطح استان در‌ می‌ماند. در ارتباط با پایتخت هم ناتوان خواهد بود و از‌‌‌‌‌ ‌‌این بابت حقوق متعددی از‌‌‌‌‌ ‌‌این استان تضییع‌ می‌شود. اولویت ما به‌عنوان  نمایندگان پارلمان محلی استقرار ثبات در ارکان مدیریت و برنامه ریزی استان است. تجربه‌‌ای که در طول چند سال توسط دکتر شجاعی استاندار محترم‌‌‌اندوخته شده است باید در استان بماند و به توسعه آن بپردازد و جوانان در کنار تجربه مندان با راز و رمز توسعه آشنا شوند و مهارت بانند

جناب آقای رئیس جمهور؛

 استاندار محترم جناب آقای دکتر شجاعی در مدت مدیریتشان کارهای خوبی را شروع کرده‌‌‌اند که‌‌ این نامه مجال پرداختن به تک تک آنها نیست، تا جایی که سرمایه گذاران را به استان آورده‌‌‌اند. تفاهمنامه‌‌‌‌هایی برای بهبود در استان با نهادها و موسسات مالی و غیر عالی به امضاء رسانده‌‌‌اند که برای هدایت ‌‌‌‌‌ ‌‌این سرمایه گذاری‌‌‌‌ها و تفاهم‌‌‌‌ها نخست باید ثبات مدیریتی و سیاسی در استان اتفاق بیافتد سخن را اطاله ‌‌‌‌نمی‌کنم و به‌عنوان  رئیس بزرگترین پارلمان محلی استان و به نمایندگی از مردم فهیم و عزیز استان خراسان شمالی خواهان تثبیت مدیریت عالی استان هستم.

 در پایان برای حضرتعالی توفیقات روزافزون را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی