نماینده استان گیلان در شورای عالی استان ها: آمایش سرزمینی برای استفاده از ظرفیت های استانی ضروری است
سه‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
فرهاد نیک نهاد

نیک نهاد با بیان اینکه برای توسعه کشور لازم است به ظرفیت های استانی توجه شود گفت: آمایش سرزمینی می تواند ظرفیت های استانی را در اختیار توسعه کشور قرار دهد.

فرهاد نیک نهاد نماینده استان گیلان در شورای عالی استان ها، در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با تشکر از فرماندار، نماینده مجلس و اداره منابع طبیعی شهرستان فومن برای کمک به شهرداری ماکلوان برای ایجاد پارک جنگلی گفت: این پارک جنگی جهت استفاده مردم و برای حفاظت از محیط زیست ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه های اقتصاد، فرهنگ و امنیت گفت: این سخنان نشان از آن دارد که مسئولین محترم با جدیت به این مسائل نگاه کنند.

نیک نهاد ادامه داد: ما در زمینه اقتصاد مشکلات زیادی پیش رو داریم. در زمینه فرهنگ هم با وجود تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم دشمن در ضدیت با نظام و انقلاب باید توجه بیشتری از سوی مسئولین نظام صورت پذیرد.

نماینده استان گیلان در شورای عالی استان ها اضافه کرد: در مسیر توسعه که ما برای شهرها مد نظر داریم باید بحث مردم باوری و خدمت به مردم سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد و این مهم رمز موفقیت مسئولین است.

وی افزود: در اجرای بسیاری از قوانین موجود ما نیاز داریم که مسئولین ملی با مسئولین استانی همکاری های لازم را داشته باشند.

نیک نهاد بیان کرد: کشور ما از یک سو بودجه محور و از سوی دیگر وابتسه به امکانات و ابزار های موجود است. بنابراین لازم است از سوی مسئولین ظرفیت سازی های لازم انجام شده و آمایش سرزمینی صورت گیرد تا از ظرفیت های استانی به طور شایسته ای استفاده شود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی