نماینده استان مازندران در شورای عالی استان‌ها: ساماندهی رودخانه‌ها نیازی به بودجه دولتی ندارد/ بروکراسی اداری سد راه مردم و کشاورزان
دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
صاحب شریفی

شریفی با بیان اینکه ساماندهی رودخانه‌ها نیازی به بودجه دولتی ندارد گفت: دستگاه‌های مسئول می توانند ثروت رودخانه را با ساخت دیوار حفاظتی از سوی پیمانکاران تهاتر کنند.

صاحب شریفی نماینده استان مازندران در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به سیلاب‌های اخیر در کشور گفت: یکی از دغدغه‌های من ساماندهی رودخانه‌ها و مسیل‌هاست. متاسفانه ما هر بار با این پاسخ کمبود بودجه از سوی سازمان مدیریت بحران، استانداری و اداره امور آب استان مازندران مواجه هستیم.

وی افزود: بخش عمده ای از مشکلات کشور از زمانی آغاز شد که این وزارت خانه‌ها مستقر شدند و بروکراسی اداری سد راه مردم و حوزه کشاورزی شده است که پایه و اساس شکل گیری تمدن ایران زمین است.

شریفی ادامه داد: ما در حوزه ساماندهی رودخانه‌ها اساسا نیازی به منابع دولتی نداریم. رودخانه‌ها یک منبع مالی زاینده و مستمر هستند.

نماینده استان مازندران در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: بر اساس بند (واو)  تبصره 8 لایحه بودجه سال 1399 موضوع تهاتر با پیمانکاران مطرح شده است.

وی ادامه داد: بنابراین دستگاه‌های ذیربط می‌توانند از این ثروتی که در رودخانه وجود دارد برای ساخت دیوار حفاظتی با پیمانکارانی که قصد خدمت رسانی به مردم دارند تهاتر کنند تا هم پیمانکار سود کند و هم مردم از درآمد رودخانه منتفع شوند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی