نماینده استان چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استانها خبر داد عدم تحقق وعده مسئولین در احداث چاه آب روستاهای الحاقی شهرستان لردگان
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
محمودی

نماینده استان چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استانها با اشاره به نارضایتی مردم روستاهای شیرانی و خاردان به دلیل کمبود آب شرب گفت: این روستاها دارای جمعیت 9 هزار نفری می باشند که نزدیک 4 سال است وعده حفر چاه جهت رفع کمبود آب شرب از سوی مسئولین به آنها داده شده اما عملی نگردیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها مهدی محمودی نماینده این استان در شورای عالی استانها با اشاره به نارضایتی مردم روستاهای شیرانی و خاردان به کمبود آب  گفت: این روستاها دارای جمعیت 9 هزار نفری می باشند که نزدیک 4 سال است وعده حفر چاه جهت رفع کمبود آب شرب از سوی مسئولین به آنها داده شده اما عملی نگردیده است.

نماینده شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان افزود: میزان دبی آب مصرفی روزانه شهرستان لردگان 156 لیتر در ثانیه است و این میزان آب شرب از هشت حلقه چاه عمیق و ۵۰ لیتر در ثانیه از چشمه "برم" تامین می‌شود که با توجه به افت فشار آب در فصول مختلف سال علی الخصوص فصل گرم سال در روستاهای الحاقی این شهرستان (روستاهای شیرانی و خاردان ) مردم با مشکل کمبود آب شرب مواجه هستند.

محمودی خاطر نشان کرد:  جهت حل مشکل اداره آب و فاضلاب شهرستان لردگان موفق به دریافت مجوز حفر چاه جدید در محدوده این روستاها با دبی آب ۲۰ لیتر در ثانیه گردیده که متاسفانه تا کنون اداره آب و فاضلاب استان به علت کمبود اعتبارات نسبت به حفر این چاه اقدام نکرده است.

وی اذعان داشت: پیشنهاد میگردد بمنظور تسریع در حل مشکل مردم این مناطق  اداره آب و فاضلاب استان از محل قانون تبصره  3 طرح های توسعه آب و فاضلاب نسبت به حفر چاه اقدام شود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی