نماینده مردم استان مازندران در شورای عالی استانها کشاورزان مازندرانی باید سموم کشاورزی را با ده برابر قیمت خریداری کنند
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
سید مقیم مقیمی

نماینده مردم استان مازندران در شورای عالی استانها گفت: با مصوبه اخیر دولت در فصل بعدی کشت کشاورزان باید سموم کشاورزی را با ده برابر قیمت خریداری کنند.

سید مقیم مقیمی نماینده مردم استان مازندران در شورای عالی استانها در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها گفت: یکی از مشکلات عمده ای که کشاورزان مازندرانی را اذیت می کند برداشتن سوپسید از سموم شیمیایی است.

وی افزود: با اعلام وزارت کشاورزی از فصل بعدی کشت و کار کشاورزان و شالیکارانی مازندران باید سموم کشاورزی را با ده برابر قیمت خریداری کنند که خودش باعث یاس و ناامیدی در کشاورزان مازندرانی شده است و انگیزه ای برای کشت و کار نمانده است.

نماینده استان مازندران در شورای عالی استانها گفت: در سال گذشته دلار حدود ده هزار تومان بود در همان زمان برنج طارم مازندران کیلویی 20 هزار تومان خرید و فروش می شد در حالی که امروز با افزایش سه برابری قیمت دلار قیمت برنج مازندران هنوز هم حدود 25 هزار تومان خرید و فروش می شود.

مقیمی گفت: این موضوعات به یکی از مشکلات و دغدغه های کشاورزان و مردم مازندران تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: البته ما از دولت ناامیدیم که بخواهد کاری برای کشاورزان انجام دهد و هر روز شاهد افزایش بی رویه قیمت ها هستیم که اینها دغدغه های اجتماعی را به همراه دارد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی