رئیس شورای اسلامی استان تهران: شهید فخری زاده زنده‌اند و نزد پروردگار خویش روزی داده می‌شوند
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
الهام فخاری

رئیس شورای اسلامی استان تهران در پیامی نوشت: شهید فخری زاده زنده‌اند و نزد پروردگار خویش روزی داده می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها پیام الهام فخاری، رئیس شورای اسلامی استان تهران در پی ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده به شرح ذیل است:

“ایشان زنده‌اند و نزد پروردگار خویش روزی داده می‌شوند”

شهادت فیزیکدان و مدیر سرآمد و میهن‌‌دوست، شهید دکتر محسن فخری زاده که باورمند و پایبند به پیشرفت و استقلال کشور در تکاپو بود، شاهدی خونین از مظلومیت ملتی است که همواره آماج بدخواهان و دشمنان بوده و هست.

رژیم‌هاو فرقه‌هایی مانند رژیم غاصب صهیونیستی و گروهک‌هایی که برساخته‌‌ی خودکامگی، اشغال‌گری، کشتار، ترور و ویرانگری هستند همواره تلاش کرده‌اند ملت‌ها را از پیشرفت و آرامش بازدارند.

جمهوری اسلامی ایران با بیش از ۱۷ هزار شهید ترور و قربانی خشونت از اقشار و گروه‌ های اجتماعی گوناگون، زن و مرد، کودک و کهنسال، هدف حمله‌های تروریستی بوده‌است.

این ترور نیز گواهی دیگر بر خشم و دشمنی دشمنان ایران از ایستادگی این ملت در برابر نیرنگ‌ها است که البته همه‌ ما در راه مشترکمان علیه خونریزی و ویرانگری منسجم‌تر می‌کند.

اینجانب و با نمایندگی از اعضای شورای اسلامی استان تهران شهادت دکتر محسن فخری‌زاده را به رهبر معظم انقلاب، مردم دلیر ایران و خانواده ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و از پروردگار، یکتای مهرگستر، شکیبایی برای بازماندگان، استواری و همبستگی مردم و متخصصان، رسوایی و مجازات طراحان و عاملان، را خواستارم.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی