نماینده استان مازندران در شورای عالی استان‌ها: سفر به استان‌ها شمالی باید از مبدا جلوگیری شود
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
سید مقیم مقیمی

مقیمی با اشاره به شیع ویروس کرونا و سفر مردم به استان‌ها شمالی گفت: سفر به استان‌های شمالی باید از مبدا جلوگیری شود تا مشکلاتی کنونی پیش نیاید.

سید مقیم مقیمی نماینده استان مازندران در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به همه گیری ویروس کرونا در جهان گفت: این ویروس آسیب بسیاری به اقتصاد کشور و به ویژه به مشاغل شده است.

وی افزود: مسئله ای که اکنون وجود دارد سفر هموطنان عزیزمان به استان مازندران است. ما اعتقاد داریم استان مازندران هم جزوی از خاک کشورمان است و هر ایرانی حق دارد از زیبایی‌ها و امکانات نقطه به نقطه ایران استفاده کند اما باتوجه به شرایط خاص کشور در حال حاضر و همه گیری ویروس کرونا سفر به مازندران خطرناک است و شیوع بیشتر ویروس کمک می کند.

مقیمی با اشاره به درخواست مسئولین استانی از مردم جهت عدم سفر به مازندران گفت: متاسفانه با وجود تمام هشدارها هنوز حجم مسافرت‌ها به استان زیاد است و این مسئله سبب افزایش شیوع ویروس می شود.

نماینده استان مازندران در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: کادر درمان خسته و فرسوده شده‌اند و توان ادامه این شرایط را ندارند.

وی با اشاره به سخنان رئیس شورای شهر تهران مبنی بر اینکه مسئولین استانی برای کسب درآمد راه‌های استان مازندران را بازگذاشته‌اند گفت: این سخن سخن درستی نیست. اگر شورای شهر تهران به درستی فرهنگ سازی می کرد و تا مردم پایتخت از مبدا منصرف شوند و به مسافرت نروند این روزها ما شاهد این حجم از تردد نمی شدیم.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی