شریفی نماینده استان قم در شورای عالی استان ها: تشکیل صفوف خرید به دلیل افزایش قیمت برخی از اجناس در ایام محدودیت های کرونایی
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
حسن شریفی

شریفی با اشاره به افزایش قیمت برخی از اجناس مانند مرغ گفت: این افزایش قیمت و عرضه در برخی از مراکز سبب شکل گیری صفوف خرید شده است که سبب افزایش همه‌گیری ویروس کرونا می شود.

حسن شریفی نماینده استان قم در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای شورای عالی استان‌ها با اشاره به افزایش همه‌گیری ویروس کرونا گفت: باتوجه به اینکه دولت تمهیداتی برای ایجاد محدودیت‌ها از جمله اجباری شدن ماسک، کاهش ساعت حضور مردم در خیابان ها و تعطیلی برخی از اصناف و فعالیت‌ها اندیشیده است خوشبختانه در استان قم نسبت به یک ماه گذشته شاهد روند نزولی ابتلا به کرونا هستیم و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا نیز کاهش یافته است.

شریفی ادامه داد: قوانین محدودیت‌زا در استان قم با جدیت اعمال می‌شود و مردم نیز به خوبی رعایت می‌کنند که امیدواری ما برای کاهش ابتلا به بیماری را بالا برده است.

شریفی با اشاره به افزایش قیمت برخی از اجناس گفت: گران شدن قیمت اجناس از جمله مرغ و عرضه آن در برخی از اماکن سبب تجمع مردم و شکل‌گیری صفوف شده است که برخلاف تلاش دولت برای ایجاد محدودیت و محلی برای افزایش همه‌گیری شده است. از این رو لازم است تدابیری اندیشیده شود تا این تجمعات شکل نگیرد و در مقابل نیاز مردم تامین شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه محدودیت های اعمال شده در استان قم به خوبی اجرا می شود و فعالیت مردم و صنوف بجز صنوف گروه 1 تا 9 شب امکان پذیر است و این سبب می شود ابتلا به ویروس کاهش یابد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی