نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی: شوراها در زمینه نظارتی و قانون گذاری به مجلس و دولت کمک کنند
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
علی اصغر باقرزاده

باقرزاده با بیان اینکه شوراها ظرفیت بسیار خوبی دارند گفت: درخواست من این است که شوراها در زمینه‌های تخصصی، نظارتی و قانون گذاری به مجلس شورای اسلامی و دولت کمک کنند.

علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی که به تازگی به سمت مشاور و عضو شورای راهبردی ورزش و سلامت شورای عالی استان‌ها منصوب شده است در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با بیان اینکه مجموعه شورای عالی استان‌ها به نوعی مجلس دوم کشور است گفت: این مجموعه در زمینه قانون گذاری می تواند به مجلس شورای اسلامی کمک کند.

باقرزاده افزود: کمیسیون های شورای عالی استان ها ظرفیت بسیار خوبی دارند و می‌توانند با کمیسیون‌های مجلس برای پیشبرد کار همکاری کنند.

وی اضافه کرد: بنده به عنوان نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت مجلس علاقه مند هستم که این همکاری‌ها شروع شده و ادامه یابد.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما درخواست داریم شوراهای اسلامی سراسر کشور چه به لحاظ قانون گذاری و چه به لحاظ نظارتی به مجلس شورای اسلامی کمک کند و من این ظرفیت و توانمندی را زمانی که از مجموعه شورای عالی استان ها داشتم دیدم.

باقرزاده همچنین با اشاره به سامانه ثبت شکایات و تخلفات شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: این سامانه می‌تواند شورای عالی استان‌ها را در بعد نظارتی تقویت کند و مشکلاتی که وجود دارد را برطرف سازد.

وی از شوراها درخواست کرد که در زمینه‌های نظارتی و تخصصی کمک بیشتری به نمایندگان مجلس و به ویژه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس و همچنین به دولت در نگارش لوایح داشته باشند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی