نماینده استان گیلان در شورای عالی استان ها: استان گیلان به عنوان استانی با اقتصاد کشاورزی یک نماینده در کمیسیون کشاورزی مجلس ندارد
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
سید حسین موسوی

موسوی با بیان اینکه استان گیلان به عنوان استانی با اقتصاد کشاورزی یک نماینده در کمیسیون کشاورزی ندارد گفت: نمایندگان استان گیلان در مجلس علاقه ای به حضور در کمیسیون کشاورزی ندارند و بجای آن به کمیسیون اقتصادی و برنامه و بودجه و ... می روند.

سیدحسین موسوی نماینده استان گیلان در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با انتقاد از عملکرد نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در زمینه کشاورزی گفت: استان گیلان با داشتن 13 نماینده در مجلس شورای اسلامی حتی یک نماینده در کمیسیون کشاورزی ندارد.

وی افزود: این در حالی است که استان گیلان یکی از استان‌های مهم در حوزه کشاورزی است و تقریبا حرف اول را در تولید محصولاتی مانند چای، برنج و مرکبات می‌زند. پس چرا نباید هیچ یک از نمایندگان حاضر نباشند که وارد کمیسیون کشاورزی شوند؟

موسوی اضافه کرد: اهمیت کشاورزی در استان گیلان به اندازه ای است که باید کمیسیون کشاورزی را نمایندگان گیلان اداره کرده و بر آن تاثیر گذار باشند. نمایندگان باید صدای کشاورزان استان باشند چرا که از سوی آنها انتخاب می شوند اما متاسفانه تاکنون اینگونه نبوده است.

نماینده استان گیلان در شورای عالی استان ها تصریح کرد: کشاورزان زیر بار مشکلات از بین می روند. ابزار و وسایل مورد نیاز برای کشاورزی گران شده است و قیمت محصولات تولیدی به نسبت آن ها تغییر قیمت نداشته است، دلال ها و واسطه ها حرف اول را در توزیع و فروش محصولات کشاورزی می برند. در این میان کشاورز بیشتر زحمت را می کشد اما کمترین بهره را می برد. چه کسی باید این مشکلات را پیگیری کند؟ مردم پس به چه امیدی نماینده انتخاب می کنند؟

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی