نماینده استان سمنان در شورای عالی استان‌ها: تکمیل جاده شهمیرزاد- دوآب می تواند شهمیرزاد را از بن بست خارج کند
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
محمد برزه کار

برزه کار با بیان اینکه جاده شهمیرزاد- دوآب چندین سال است که به حال خود رها شده است تصریج کرد: این پروژه می‌تواند شهمیرزاد را از بن‌بست خارج کرده و مسیر ایمنی برای اتصال سمنان به شمال کشور باشد.

محمد برزه کار نماینده استان سمنان در شورای عالی استان‌ها، در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، توجه به راه‌سازی را یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی رشد و توسعه کشور دانست و گفت: این مسئله تأثیر به‌سزایی  در پیشرفت نقاط مختلف کشور دارد. از این‌رو، هر ساله پروژه‌های متنوعی در بخش راه برای کشور تعریف می‌شود.

وی افزود: جاده شهمیرزاد - خطیرکوه در استان سمنان و جاده دوآب در استان مازندران که یکی از محورهای مهم ارتباطی در اتصال دو استان به یکدیگر خواهد است که سال‌ها در بلاتکلیفی قرار دارد و هر بار شاهد وعده‌های نافرجام مدیران است.

برزه کار ادامه داد: محور شهمیرزاد – خطیرکوه - دوآب به طول تقریبی 64 کیلومتر در دست اجرا بوده که از این طول، بخشی در مسیر شهمیرزاد- خطیرکوه در محدوده استان سمنان و حوزه استحفاظی راه و ترابری شهرستان مهدی‌شهر قرار دارد که با تلاش مدیران استان سمنان احداث پل  در حال انجام است.

 نماینده استان سمنان در شورای عالی استان ها اضافه کرد: چند کیلومتری از این مسیر در حوزه خطیرکوه- دوآب نیز در محدوده استان مازندران قرار دارد و کارشناسان امر می‌گویند این پروژه می‌تواند شهمیرزاد را از بن‌بست خارج کرده و مسیر ایمنی برای اتصال سمنان به شمال کشور باشد که متأسفانه سال‌ها نیمه‌کاره مانده است.

وی تصریح کرد: احداث و مرمت جاده شهمیرزاد به دوآب علی‌رغم مصوبات سفرهای استانی مسئولان کشوری، چندین سال بلاتکلیف مانده است و امروز باید برای آن فکری شود.

برزه کار بیان داشت: اگر این جاده تعریض، مرمت و آسفالت شود، ضمن آبادانی روستاهای  خطیرکوه و چاشم،  معبر خوبی برای اهالی استان سمنان به سوادکوه و نهایتاً مازندران خواهد بود. اما بازخوانی سخنان و وعده‌های داده ‌شده در این زمینه خالی از لطف نخواهد بود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی