رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای شهر همدان: ایجاد دفتر نمایندگی شهرداری همدان در پایتخت موجب جذب اعتبارات ملی می‌شود
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
حمید بادامی نجات

بادامی نجات در جلسه شورای شهر با ارائه گزارشی از سی و ششمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها گفت: دراین اجلاس رئیس دیوان عدالت اداری نیز حضور داشت که تفاهمنامه همکاری بین دو مجموعه دیوان عدالت اداری و شورای عالی استان‌ها منعقد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، حمید بادامی نجات عضو شورای شهر همدان و نایب رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه یکی از مفاد تفاهمنامه دیوان عدالت اداری و شورای عالی استان‌ها حضور یکی ازنمایندگان شورای عالی استان‌ها در شعب دیوان عدالت اداری است، اظهار کرد: مقررشد کارگروه مشترکی تشکیل شود که در این کارگروه موضوعات مرتبط با حقوق شورا و شهرداری‌ها در قالب تفاهمنامه پیگیری شود.

وی با اشاره به طرح اصلاح قانون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها، افزود: اصلاح این قانون در دستور کار قرار گرفته و لازم است نظرات اعضای شوراها در خصوص آن بیان شود تا ضمن بررسی و تدوین اصلی اصلاح قانون، لایحه پیشنهادی را به مجلس ارائه دهیم.

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد کشور در خصوص نامگذاری شهرهای خلاق کشور یادآور شد: همدان می‌تواند در حوزه شهرهای خلاق به عنوان برندی خاص شناخته و معرفی شود.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای شهر همدان بر ضرورت ایجاد دفتر نمایندگی شهرداری همدان در تهران تاکید کرد و افزود: می‌توان با بکارگیری نیروهای متخصص در این دفتر، پیگیر مباحث شهرداری در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های متولی بود چرا که این امر در جذب اعتبارات ملی بسیار تاثیرگذار است.

پایان پیام/

شبکه های اجتماعی