رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد: برگزاری آنلاین جلسات کمیسیون‌های شورای شهر شیراز به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
سید عبدالرزاق موسوی

موسوی گفت: به دلیل افزایش همه‌گیری ویروس کرونا، جلسات کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر شیراز تا حد امکان به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شده و پیگیری موضوعات شهروندان نیز به صورت تلفنی خواسته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، سید عبدالرزاق موسوی رئیس شورای شهر شیراز و نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به سیر صعودی ابتلا به کرونا گفت: مدیران استان باید بیش از سایرین در رعایت نکات بهداشتی کرونا پیشرو باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: به همین دلیل با درک شرایط حاضر، جلسات کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر شیراز تا حد امکان به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شده و پیگیری موضوعات شهروندان نیز به صورت تلفنی خواسته شده است.

وی اضافه کرد: با هدف حفظ سلامتی شهروندان و طبق مصوبه هیئت رئیسه تا 2 هفته فعالیت شورا تنها با حضور اعضا و کارکنان شورا ادامه خواهد داشت.

موسوی تاکید کرد: از ناظران مناطق شهرداری‌های شیراز درخواست شده بدون ایجاد وقفه در کار مردم به مدیران شهرداری گزارش‌های لازم را ارسال کنند و نیاز به مراجعات حضوری را به حداقل برسانند.

وی با تاکید بر کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها گفت: در این حوزه باید قانونی تصویب شود که انعکاس خواسته‌ها و نیازهای مردم و جامعه باشد و نفوذ برخی اشخاص مانع از اجرای آرای صادر شده کمیسیون نشود.

موسوی با اشاره به رسیدگی به طرح اصلاح ماده 100 قانون شهرداری‌ها در شورای عالی استان‌ها عنوان کرد: از صاحبنظران و کارشناسان مربوط در این حوزه برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود ظرف مدت یک هفته به کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز دعوت شده است.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی