نماینده استان مازندران در شورای عالی استان ها: شوراهای اسلامی نباید درگیر تخلفات حوزه ساخت و ساز شوند
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
سید علی آقامیری

نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها گفت: شورا‌های اسلامی نباید زیاد درگیر تخلف‌های ساخت وساز‌ها شوند و باید بتوانند به کار اصلی خود بپردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان هاف سید علی آقامیری نماینده مازندران در شورای عالی استان ها با اشاره به نقش شورای عالی استان ها در حل مشکلات جامعه، اظهار کرد: حاشیه نشینی در استان ما به طور تقریبی زیاد است، ساخت و ساز‌های بی رویه بسیار رواج دارد.

وی ادامه داد: شورا‌های اسلامی با یک حقوق بسیار ناچیز فعالیت می‌کنند که بسیاری از آن‌ها خانواده هایشان تحت فشار هستند. بنابراین باید جلوی این همه هجمه علیه شورا‌های اسلامی گرفته شود.

نماینده مازندران در شورای عالی استان ها با بیان اینکه شوراهای اسلامی نباید زیاد درگیر تخلف‌های ساخت و سازها شوند و باید بتوانند به کار اصلی خود بپردازند، گفت: شهر‌های کشورمان قبل و بعد از فعالیت شورا‌های اسلامی اصلا قابل مقایسه نیستند.

آقامیری گفت: بعد از فعالیت شورا‌های اسلامی شهرسازی، خدمات رسانی و مسائل فرهنگی و فنی و سایر موارد اجتماعی در شهر‌های ما بهتر شده است و نظم بهتری در شهر‌های ما حاکم شده است. این‌ها مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود. حال ببینید دست شورا‌های اسلامی بازتر بود چه اتفاقات دیگری رخ می‌داد.

پایان پیام/

شبکه های اجتماعی