سخنگوی شورای عالی استان ها خبر داد تصویب 4 طرح در سی و ششمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
حمیدرضا آقاملایی

آقاملایی از تصویب 4 طرح در سی و ششمین اجلاس شورای عالی استان ها خبر داد.

حمیدرضا آقاملایی سخنگوی شورای عالی استانها در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها در خصوص تصویب طرح‌های سی و ششمین اجلاس عمومی شورای عالی استانها گفت: در این اجلاس 5 طرح در دستور کار قرار گرفت که 4  طرح آن تصویب و یک طرح برای اصلاحات بیشتر به کمیسیون ارجاع شد.

وی افزود: جزئیات طرح الحاق یک تبصره به قانون نحوه بازنشستگی جانبازان انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی و معلولین عادی و مشاغل سخت و زیان آور و طرح جزئیات طرح اصلاح قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها تصویب شد.

آقاملایی ادامه داد: طرح بررسی جزئیات طرح الحاق یک تبصره به ماده 4 دستورالعمل شرح وظایف، ترکیب، تعداد و چگونگی اداره کمیسیون های شوراهای اسلامی شهر، شهرستان، استان و شورای عالی استان ها و طرح جزئیات طرح یک فوریتی المپیاد فرهنگی ورزشی نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز با اصلاحاتی به تصویب رسید.

سخنگوی شورای عالی استان ها اعلام کرد: طرح جزئیات الحاق یک تبصره ذیل ماده 4 آیین نامه سفرکاری اعضای شوراهای اسلامی به خارج از کشور نیز برای بررسی بیشتر به کمیسیون حقوقی ارجاع داده شد.

وی افزود: همچنین طرح یک فوریت اصلاح کمیسیون ماده 100 شهرداری که به پیشنهاد نماینده استان فارس ارائه شده بود به تصویب رسید.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی