نماینده استان سمنان در شورای عالی استان‌ها عنوان کرد جذب 2 میلیارد تومان برای بازسازی بافت فرسوده شهر آرادان
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
رضا شاه حسینی

شاه‌حسینی با بیان اینکه سال گذشته 2 میلیارد تومان برای بازسازی بافت فرسوده شهر آرادان جذب شده است گفت: در تلاش هستیم در سال جاری هم مبلغ 2 میلیارد تومان برای بازاسازی بافت فرسوده جذب کنیم.

رضا شاه‌حسینی عضو شورای شهر آرادان و نماینده استان سمنان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به بافت فرسوده شهر آرادان گفت: ما در استان سمنان در شهرهای آرادان و دامغان بیشترین جذب بودجه را برای بازسازی بافت فرسوده داشتیم.

عضو شورای شهر آرادان افزود: سال گذشته برای بازسازی بافت فرسوده شهر آرادان 2 میلیارد تومان  تخصیص یافت و سال جاری هم با وزیر راه و شهرسازی مکاتبه کردیم تا بتوانیم 2 میلیارد دیگر جذب اعتبار کنیم تا این بخش از شهر را سر و سامان بدهیم.

شاه‌حسینی اضافه کرد: در شهر آرادان چند محله قدیمی شهراز جمله بازار، حسینی و تکیه وجود دارد که دارای بافت فرسوده هستند. این محلات عمر بالای 50 سال دارند و ساختمان‌های این محلات قدیمی است. قسمتی هم در حاشیه شهر هستند که در دوره تاسیس شرکت سهامی زراعی ساخته شده بود که با گسترش شهر آرادان وارد محدوده شهر شده‌اند.

نماینده استان سمنان در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: همچنین دو روستای علی‌آباد و جلیل‌آباد نیز بعدا به شهر پیوستند. از این رو این مناطق نیاز به حمایت دارند تا بتوانند خانه‌های خود را بازسازی کنند و لازم است که امکانات خدماتی در محلات تاسیس شود.

وی افزود: تاکنون نیز در محله بازار و تکیه نیز اقداماتی از جمله احداث پارک، آسفالت معابر، تعریض معابر انجام شده است.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی