نماینده خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها: ایجاد درآمد پایدار با استفاده از دانش بومی و تکنولوژی روز به توسعه روستاها کمک می کند
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
علی محمد اله یاری

اله‌یاری با تبریک روز روستا و عشایر گفت: آنچه امروز می‌تواند روستاهای استان خراسان رضوی را به درجه قابل قبولی از ارتقاء و توسعه برساند، ایجاد درآمد پایدار با استفاده از دانش بومی و تلفیق آن با تکنولوژی روز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، علی محمد اله‌یاری رئیس شورای استان خراسان رضوی و نماینده این استان در شورای عالی استان‌ها در پیامی روز ملی روستا و عشایر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

روستا، جامعه ای است که می توان آغازگری تمدن را از آن دانست و روستائیان مردمی هستند که صدق اعمال و رفتارشان، گستره نعمت را بر آنان وسعت می دهد.

پس از انقلاب اسلامی توجه به روستاها و توسعه آن به عنوان رُکنی پراهمیت در رشد همه جانبه جامعه مورد توجه مدیران قرار گرفت و ما حصل آن توسعه زیرساخت ها در مناطق روستائی و کمتر برخوردار بود.

با توجه به شعار سال ۱۳۹۹ که توسط مقام معظم به سال جهش تولید نام گذاری گردیده است آنچه امروز می تواند روستاهای استان خراسان رضوی را با توجه به پتانسیل های موجود، به درجه قابل قبولی از ارتقاء و توسعه برساند، ایجاد درآمد پایدار با استفاده از دانش بومی و تلفیق آن با تکنولوژی روز است.

امید است با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید و در قالب چشم انداز توسعه و برنامه هفتم ،طرح‌ها و پروژه‌های مورد نظر با حمایت دستگاه‌های اجرایی، وزارتخانه‌های مرتبط برای توسعه روستایی و تقویت اقتصاد روستائیان و بالاخره بقا و ماندگاری بافت و ظرفیت روستایی به مرحله اجرا گذاشته شود.

اینجانب، روز ملی روستا و عشایر را به تمامی روستائیان گرامی استان و عشایر سخت کوش و فعال که فعالیت قابل ملاحظه برای رشد و توسعه روستاها دارند، تبریک عرض کرده و سربلندی و توفیق فرد فرد روستائیان و عشایر ارجمند استانمان را از خداوند منان خواستارم.

پایان پیام/1

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی