شورای استان خراسان رضوی و صدا و سیمای استان تفاهمنامه همکاری امضا کردند
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
تفاهمنامه

شورای اسلامی استان خراسان رضوی و سازمان صدا و سیمای استان تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، جلسه امضای تفاهم‌نامه مشترک بین شورای اسلامی استان خراسان رضوی و سازمان صداوسیمای این استان در محل دبیرخانه شورای اسلامی استان برگزار شد.

 در این نشست علی‌محمد اله‌یاری رئیس شورای اسلامی استان برگزاری این جلسات را نقطه مثبتی جهت پیشبرد اهداف شورای اسلامی استان و صدا و سیما در خصوص خدمت به مردم شریف استان عنوان کرد.

نماینده خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها تاکید کرد: صدا و سیما می‌تواند با فرهنگ‌سازی در بین مردم به شناسایی بدنه تشکیلاتی شوراها و مدیریت شهری و روستایی در سراسر استان کمک نموده تا مردم نیز بتوانند با شناخت ظرفیت شوراها در موضوعات مدیریت شهری و روستایی مشارکت کنند.

 محسن نصر پور مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی نیز در این نشست با اشاره به این موضوع که یکی از ماموریت‌های اصلی صداوسیما کمک به دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص ارتقاء سطح کاری در زمینه خدمت به مردم شریف استانمان است بیان کرد: صداوسیمای مرکز خراسان رضوی آماده است تا با کمک به شوراها در سراسر استان خراسان رضوی به دستگاه‌های مدیریت شهری و روستایی در جهت خدمت‌رسانی بهتر به مردم شریف استانمان کمک کند.

 در ادامه این نشست اعضای شورای اسلامی استان یک به یک در فضایی کاملا دوستانه و به دور از تشریفات معمول اداری به بیان دغدغه ها و مشکلات حوزه صدا و سیما در حوزه‌های انتخابیه خود پرداخته و این موارد را مستقیم به گوش مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی رساندند.

 در پایان این جلسه رئیس شورای اسلامی استان و مدیر کل صداو سیمای استان تفاهم‌نامه مشترکی را به امضا رساندند.

پایان پیام/__

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی