نماینده استان قزوین در شورای عالی استان ها: افزایش بهای خدمات پسماند ظلم به مردم است
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
مهدی عبدالرزاقی

مهدی عبدالرزاقی گفت: با افزایش ۳۰ درصدی بهای خدمات پسماند شهروندان قزوینی مخالفم و باید با پرداخت یارانه به بخش پسماند این رقم را کاهش داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، مهدی عبدالرزاقی نماینده استان قزوین در شورای عالی استان ها در جلسه علنی شورای شهر قزوین که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، طی سخنانی در مورد لایحه بهای خدمات پسماند شهرداری، گفت: در شرایط کنونی که وضعیت معیشت و اقتصاد مردم مناسب نیست، نباید با افزایش قیمت بهای خدمات پسماند موافقت کنیم.

وی افزود: با تصویب این لایحه، شاهد افزایش حدود ۳۰ درصدی بهای خدمات پسماند نسبت به سال گذشته هستیم. روا نیست که در این شرایط بد اقتصادی بار بیشتری بر دوش مردم قرار دهیم.

عبدالرزاقی خاطرنشان کرد: باید با اعطای بیشتر یارانه به این بخش میزان افزایش را به کمتر از ۳۰ درصد برسانیم.

این عضو شورای عالی استان ها افزود: این لایحه باید زودتر به شورا ارائه می شد؛ بنابر این شهرداری قزوین بدون مصوبه شورا از مردادماه امسال نسبت به صدور فیش بهای پسماند اقدام کرده که این کار، غیرقانونی بوده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی واگذاری پروژه بادامستان اختصاص داشت، گفت: اگر مجموعه مدیریت شهری اعتقاد دارد که با فروش این پروژه ها کار پرداخت بدهی ها به بانک شهر تمام می شود، اقدام به فروش کند؛ اما در غیر این صورت واگذاری آن ها کار بیهوده و عبثی است..

وی همچنین خواستار تعیین تکلیف و آزادسازی پروژه پونک شد و گفت: کارخانه آسفالت در هفت سنگان که ۲۱ قواره بوده با شرایط درستی واگذار نشده است و باید این موضوع بررسی و پیگیری شود.

پایان پیام/2

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی