نایب رئیس شورای عالی استانها: کارآفرینان سرمایه‌های ارزشمند اقتصادی و اجتماعی هستند
يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
حمید بادامی نجات

نایب رئیس شورای عالی استانها با اشاره به ارزش و جایگاه کارآفرینی در اقتصاد کشور، گفت: کارآفرینان سرمایه‌های ارزشمند اقتصادی و اجتماعی هستند که نباید از این سرمایه‌های موثر غافل بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، حمید بادامی‌ نجات نائب رئیس شورای عالی استان ها در بازدید از مجموعه بزرگ شرکت دانش بنیان بتن صنعت بریس، اظهارداشت: کارآفرينان جهادگرانی هستند که در راستای نجات جوانان بيکار از خطرات و آسيب های اجتماعی نقش موثری را ایفا می کنند.

بادامی نجات با بیان اینکه يکی از مؤلفه‌های اجتماعی جامعه پويا، وجود افراد مبتکر و کارآفرین است، اضافه کرد: نمونه عملی اين مولفه‌ها شرکت‌های دانش بنيان و افراد خلاق و نوآورانی هستند که حتی بدون اخذ تسهيلات علاوه بر راه‌اندازی کسب و کار خويش، اشتغال نیز ایجاد کرده‌اند.

بادامی نجات اظهار کرد: باید از کارآفرینان استانی به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و توانمند بیشتر حمایت کرده و تلاش ‌کنیم که این افراد در استان مشکلی نداشته باشند و بتوانند در کل کشور و حتی در دنیا محصولات خود را عرضه کنند.

به گفته نایب رئیس شورای عالی استانها اشاعه فرهنگ کارآفرينی و اصلاح فرهنگ کار ميسر نمی‌شود مگر با همکاری و مشارکت تمامی دستگاههای اجرايی و مرتبط با بخش خصوصی.

پایان پیام/2

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی