نماینده مردم سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها: نبود کارخانه و کارگاه تولیدی در سیستان و بلوچستان/ خشکسالی رونق کشاورزی را از بین برده است
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
عزیز سارانی

عزیز سارانی تنها راه امرار معاش مردم سیستان بلوچستان را کشاورزی عنوان کرد و گفت: متاسفانه در طول دو دهه اخیر خشکسالی باعث شده تا کشاورزی هم مانند گذشته رونقی نداشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، عزیز سارانی نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها استانها با اشاره به حضور سردار محمد فرمانده قرار سازندگی خاتم الانبیا و نوراله زاده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید در اجلاس سی و پنجم این شورا اظهارداشت: امیدوارم بتوانیم با همکاری این نهادها نقش بسزایی در محرومیت زدایی از استان های کشور داشته باشیم. امیدواریم ثمره حضور ایشان منجر به رفع محرومیت های کشور علی الخصوص از استان سیستان و بلوچستان شود.

وی با اشاره به مشکلات و محرومیت های موجود در استان سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان یکی از استان های محروم کشور است که هیچ کارخانه و کارگاه تولیدی در آن فعالیت نمی کند.

سارانی ادامه داد: امرار معاش مردم در این استان براساس کشاورزی است که متاسفانه در طول دو دهه اخیر خشکسالی باعث شده تا کشاورزی مانند گذشته رونقی نداشته باشد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در شورای عالی استانها گفت: از مسئولین درخواست دارم که به سیستان و بلوچستان نگاه ویژه ای داشته باشند. تا بتوانیم باهمکاری و تعاملات محرومیت های استان سیستان و بلوچستان را مرتفع کنیم.

پایان پیام/2

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی