نماینده خراسان رضوی در شورای عالی استان ها: ضرورت تنقیح قوانین برای رفع مشکلات مردم است
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
علی محمد اله یاری

اله یاری با بیان اینکه تنقیح قوانین برای حل مشکلات است گفت: شورای اسلامی استان خراسان رضوی در نظر دارد با تنقیح قوانین مشکلات شهروندان را بر طرف کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، اولین جلسه کارگروه تنقیح قوانین و مقررات شوراها و شهرداری ها در محل سالن جلسات شورای اسلامی استان خراسان رضوی با حضور جمعی از متخصصین این حوزه به ریاست رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد.

علی محمد اله یاری رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی در این جلسه با تبریک چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد : بنا به شرایط حساس شهرداری ها و افزایش رضایتمندی شهروندان، قوانین و مقررات شوراها و شهرداری ها آسیب شناسی گردیده و راه حل های برون رفت از این مشکلات در اسرع وقت به استناد قوانین و ابزارهای قانون و حقوقی تنظیم و تدوین گردد.

نماینده خراسان رضوی در شورای عالی استان ها ادامه داد: شورای اسلامی استان خراسان رضوی در نظر دارد با تنقیح قوانین مشکل دار شوراها و شهرداری ها و ارائه این مشکلات قانونی از طریق این کارگروه به شورای عالی استان ها در صدد برطرف شدن مشکلات شهروندان شهرها و روستاهای مختلف استان و کشورمان می‌باشد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی