با پیگیری نماینده اصفهان در شورای عالی استان ها مشکل پل های جاده بادرود-کاشان حل می شود
دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
حسین میرزاییان

مدیر کل حوزه وزارتی به معاون وزیر راه و شهرسازی جهت بازسازی پل های جاده ترانزیت بادرود - کاشان دستور صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، در پی درخواست نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها مبنی بر بازسازی پل های جاده ترانزیت بادرود-کاشان، مدیرکل حوزه وزارتی به خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی جهت رفع نقص پل های این محور دستور صادر کرد.

پیش از دستور مدیر کل حوزه وزارتی، حسین میرزائیان نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها طی گفت و گویی با خبرنگار این پایگاه از تعلل در مرمت و بازسازی پل های جاده ترانزیت بادرود - کاشان انتقاد کرد و اظهار داشت: وزیر دستور صریح خطاب به مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان جهت برطرف کردن عیوب پل های جاده ترانزیت دادند. متاسفانه هیچ گونه اقدامی تاکنون صورت نگرفته است.  

میرزائیان با تاکید بر اینکه مدیرکل راه و شهرسازی تاکنون دستور وزیر را اجرایی نکرده است تصریح کرد: وی، می گوید تاکنون اعتباری برای این مهم درنظر گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه این کش و قوس ها موجب شده است که نقص این پل ها هنوز مرتفع نشود و شاهد تصادفات سنگین باشیم گفت: از وزیر راه و شهرسازی در خواست می کنم تا مرمت پل ها را پیگیری کنند تا شاهد مشکلات و تصادفات این چنینی نباشیم. تحقق این امر یکی از خواسته های دیرینه مردم منطقه است.

پایان پیام/2

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی