نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها مطرح کرد تعلل در مرمت و بازسازی پل های جاده ترانزیت بادرود - کاشان
دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
حسین میرزاییان

حسین میرزاییان از تعلل در بازسازی پل های جاده ترانزیت بادرود – کاشان انتقاد کرد و گفت: علی رغم دستور وزیر راه و شهرسازی هنوز پل ها بازسازی نشده و شاهد تصادفات سنگین هستیم.

حسین میرزائیان نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به اهمیت جاده ترانزیتی بادرود- کاشان اظهارداشت: این جاده در ادامه جاده ترانزیت بندرعباس به تهران است.

وی ادامه داد: این جاده از تهران تا بندر عباس به جز محدوده بادرود- کاشان، مابقی قسمت های آن 2 بانده است. در واقع یک باند رفت و یک باند برای برگشت است.

میرزائیان گفت: جاده بادرود - کاشان قریب به 20 سال است که عملیات ساخت آن شروع شده ولی تاکنون به اتمام نرسیده است. تا اینکه با اعتباراتی که وزارت راه و شهرسازی و پیگیری هایی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته اند؛ عملیات ساخت آن شروع شده است.

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها با اشاره به جلسه اخیر وزیر راه و شهرسازی با شورای اسلامی شهر بادرود که به دعوت فیروزپور نماینده مردم حوزه انتخابیه نطنز و بادرود و قمصر برگزار شد بیان کرد: در این جلسه، وزیر دستور صریح خطاب به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان جهت برطرف نمودن عیوب پل های جاده ترانزیت دادند. متاسفانه هیچ گونه اقدامی تاکنون صورت نگرفته است.  

میرزائیان با تاکید بر اینکه مدیرکل راه و شهرسازی تاکنون دستور وزیررا اجرایی نکرده است تصریح کرد: وی، می گوید تاکنون اعتباری برای این مهم درنظر گرفته نشده است.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه این کش و قوس ها موجب شده است که نقص این پل ها هنوز مرتفع نشود و شاهد تصادفات سنگین باشیم گفت: از وزیر راه و شهرسازی در خواست می کنم تا مرمت پل ها را پیگیری کنند تا شاهد مشکلات و تصادفات این چنینی نباشیم. تحقق این امر یکی از خواسته های دیرینه مردم منطقه است.

پایان پیام/2

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی