نماینده استان قم در شورای عالی استان ها: معرفی شهر جدید امیرکبیر برای طرح اقدام ملی مسکن قم جای تعجب دارد
يکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
حسن شریفی

حسن شریفی با انتقاد از معرفی شهر امیرکبیر برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن شهر قم گفت: بهتر است از شهرهای اقماری قم برای طرح اقدام ملی مسکن استفاده شود.

حسن شریفی نماینده استان قم در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به معرفی شهر جدید امیرکبیر در سامانه، جهت ثبت نام مردم قم برای طرح اقدام ملی مسکن اظهارداشت: سلفچگان نزدیک ترین شهر به شهر جدید امیرکبیر برای طرح اقدام ملی مسکن است که 70 کیلومتر با آن فاصله دارد که ارتباطی با شهر قم ندارد.

وی با بیان اینکه بهتر بود برای طرح اقدام ملی مسکن از شهرهای اقماری قم استفاده کنند گفت: شهر جدید امیرکبیر در فاصله 110 کیلومتری از شهر قم قرار دارد که با شرایط فعلی و وضعیت اقتصادی و با توجه به بحث ایاب و ذهات این منطقه جای مناسبی برای اجرای این طرح نیست.

نماینده استان قم در شورای عالی استان ها در ادامه سخنان خود پیشنهاد کرد: شهرهای اقماری قم مانند سلفچگان، جعفریه، کهک، قنوات و دستجرد جای مناسبی برای طرح اقدام ملی مسکن هستند.

وی افزود: این اقدام هم موجب کاهش جمعیت شهر قم می شود و هم موجب ارتقای این شهر از نظر خدمات اجتماعی و بودجه ای می شود که درنهایت باعث ایجاد رفاه اجتماعی می شود.

پایان پیام/2

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی