نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها: سوء مدیریت بلای جان ظرفیت‌های استان اصفهان/ اصفهان استانی با معیارها و شاخصه‌های جهانی است
شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
حسنعلی مبینی نژاد

مبینی نژاد با اشاره به ظرفیت‌های استان اصفهان گفت: باوجود تمام ظرفیت‌ها استان اصفهان به دلیل سوء مدیریت‌ها به جایگاه واقعی خود نرسیده است.

حسنعلی مبینی نژاد نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها بابیان اینکه استان اصفهان استانی پهناور، پرجمعیت و با ظرفیت بالاست گفت: در هر زمینه‌ای که بخواهیم نگاه کنیم استان اصفهان ظرفیت بالایی دارد.

وی ادامه داد: این استان در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری، هنر و خدمات در سطوح بالای کشوری و حتی جهانی است اما متأسفانه به دلیل سوء مدیریت و عدم استفاده مناسب از ظرفیت‌ها با مشکلات زیادی روبه‌روست.

عضو شورای عالی استانها افزود: اصفهان در حوزه تولیدات کشاورزی با وجود خشک‌سالی هنوز هم به‌عنوان یکی از استان‌های برتر است.

مبینی نژاد اصفهان را پایتخت فرهنگ و تمدن ایران خواند تصریح کرد: اصفهان در حوزه گردشگری در کلاس جهانی است و حرف زیادی برای گفتن در دنیا دارد اما آن‌چنان‌که باید و شاید نتوانسته به جایگاه خود برسد. اکنون هم به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا راکد شده است.

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: با وجود تلاش خوب مسئولین در مبارزه با ویروس کرونا متأسفانه اصفهان هنوز در وضعیت قرمز قرار دارد و بازگشایی مدارس می‌تواند شرایط را بدتر از قبل کند؛ بنابراین لازم بود این تصمیم با دقت و حساسیت بیشتری گرفته می‌شد.

وی اضافه کرد: همه این مشکلات وجود دارند اما نمی‌توانند از رشد و شکوفایی اصفهان جلوگیری کنند. این استان ظرفیت بسیاری بالایی دارد و با پایان این مشکلات به راه و رشد خودش ادامه می‌دهد.

پایان پیام/1

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی