نماینده استان مازندران در شورای عالی استان ها: می گوییم مازندران؛ بخوانید کرونا آباد!
پنجشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱

سید مقیم مقیمی گفت: مازندران اکنون مثال یک قربانی است من می‌گویم مازندران شما بخوانید کرونا آباد من می‌گویم مازندران شما بخوانید محل استراحت پایتخت نشین ها.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها، سید مقیم مقیمی نماینده استان مازندران در شورای عالی استانها در نطق پیش از دستور خود در سی و پنجمین اجلاس عمومی این شورا که پیش از ظهر امروز در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: سخنان خود را همراه با یک یادآوری آغاز کنم نخست به خود یادآور می شوم که قدر این سقف بالای سر و این تریبون مقابل را باید بدانیم.

وی ادامه داد: آیا می دانید چند تن از شهدا در پشت این تریبون از حقوق مردم دفاع کردند؟ آیا می دانید چه تعداد از جانبازان و ایثارگران حق مردم را این جا فریاد زدند؟ به خود می گویم آیا میدانید روزگاری رهبر عزیزمان در این جایگاه تجسم اخلاص را به جای آورده و برای سنگینی مسئولیت غصه ها خورده و اشک ها ریخته است.

وی گفت: این جایگاه می داند روزی روزگاری گازرسانی برای روستاها یک آرزوی محال بود اما اکنون بیش از ۸۰ درصد روستاهای ایران از نعمت گاز برخوردار هستند. این جایگاه می داند تصحیح و آسفالت راههای صعب العبور پس از انقلاب چقدر رشد داشته و چگونه جهاد سازندگی مسیر توسعه و آبادانی را فراهم نموده است. آری شاید ما فراموش کرده باشیم خدمات گذشتگان انقلاب را که چگونه قدم به قدم با کشاورزان و مردم بودند اما این جایگاه فراموش نکرده است.

نماینده استان مازندران در شورای عالی استانها با بیان اینکه این ساختمان تابع فقط یک چیز بود آن هم تبعیت از آرمان های جمهوری اسلامی ایران و نه تبعیت از هوا و هوس و قدرت خواهی و تبعیت از قوانین اروپا و کانادا و آمریکا تصریح کرد: آن روزها چقدر خوب درک می کردند همدیگر را. آن روزها ایستادگی و پشتیبانی مردم اتفاقی بود که همه قدرش را می‌دانستند و اما امروز چه شده است؟

سید مقیم مقیمی خطاب به رئیس رئیس جمهور بیان کرد : آقای روحانی این ساختمان گواه بین من و شما که مازندران در ایستادگی از نظام و انقلاب اول بوده و همچنان هم هست اما رسمش نیست که ما خود در شهرهای گروه الف استان از جمله زادگاهم بابل مشکل قطعی آب داشته باشیم و شما حرف از بردن آب به زادگاه تان بزنید.

وی ادامه داد آقای رئیس جمهور شما در انتخابات ریاست جمهوری در استان مازندران اولش دید و مازندران هم در دوره شما در آمار اعتیاد فقر طلاق بیکاری و کرونا اول شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها افزود مردم استان من برنج را با رنج بر سر سفره های شما می‌گذاشتند مناسب ترین قیمت بالاترین کیفیت با نداری ها و دردها اما امروز جوانان دیار من مات و مبهوت شدند چطور کشوری که عبدالمالک ریگی را در آسمان شکار می‌کند و پهپاد آمریکایی را در آسمان مورد حمله قرار می دهد نمی تواند با قاچاقچیان و مافیای برنج بی کیفیت هندی و پاکستانی و چینی در زمین برخورد کند.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه آقای رئیس‌جمهور وزیر پشت میزنشین هیچ وقت درکی از برنج کشاورزان مازندران را نخواهد داشت ادامه داد: با مردم مازندران فریادها داریم در ماجرای کرونا نه تنها اهمیتی به شمال نداد بلکه با آزاد کردن جاده‌ها آنجا را به قتلگاه تبدیل کردید چقدر خانواده‌های سرزمین مادری هم از این ویروس داغدار شدند.

سید مقیم مقیمی در ادامه سخنان خود در سی و پنجمین اجلاس عمومی شورای عالی استانها  با بیان اینکه ۳۰ سال است با پیشرفت علم در حوزه پسماند بیگانه‌ایم بیان کرد: شیرابه ها تمامی آب های زیرزمینی مازندران را نابود کرده است واقعاً سخت است حل مشکل طلای کثیف! نه به نظر بنده اراده‌ای برای حل آن وجود ندارد آقای رئیس جمهور چه زمانی می خواهید به وعده های خود عمل کنید.

عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها در پایان سخنان خود بیان کرد آقای رئیس‌جمهور مردم دیار من به والله محروم هستند چقدر باید اشک های مردم را ببینم و چقدر باید ناله های مردم را بشنویم و سکوت کنیم . مازندران اکنون مثال یک قربانی است من می‌گویم مازندران شما بخوانید کرونا آباد من می‌گویم مازندران شما بخوانید محل استراحت پایتخت نشین ها من می‌گویم مازندران شما بخوانید پایتخت سریالی که سراسر توهین بود من می‌گویم مازندران شما بخوانید مظلوم مانده در پشت.

انتهای پیام/2

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی