رئیس شورای عالی استان ها در جمع خبرنگاران: حل مشکلات مردم با همکاری دستگاه ها و نهادها ضروری است
پنجشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
احمدی

علیرضا احمدی گفت: با عزم و اراده ای که در قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا و شورای عالی استان ها وجود دارد می توان در قالب تفاهمنامه ای همکاری مشترک داشته و در راستای رفع مشکلات مردم گام برداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان ها در حاشیه اجلاس سی و پنجم شورای عالی استان ها که پیش از ظهر امروز پنج شنبه در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور سردار محمد فرمانده قرار گاه خاتم  اظهارداشت: با توجه به شرایط  امروز کشور باید تمام دستگاه ها و نهادهای کشور دست به دست هم دهند تا مشکلات کشور را مرتفع کنند.

وی گفت: با عزم و اراده ای که در قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا و شورای عالی استان ها وجود دارد می توان در قالب تفاهمنامه ای همکاری مشترک داشته باشیم و در راستای رفع مشکلات گام برداریم.

رئیس شورای عالی استان ها با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون حل مشکلات مردم گفت: شرایط کشور به گونه ای نیست که هر دستگاهی بگوید این کار وظیفه من نیست یا هست.

علیرضا احمدی افزود: باید تمام دستگاه ها و نهاد ها در کشور  مشکلات مردم را پیگیری کنند. این مهم می تواند با همکاری و همسو شدن نهادها اتفاق بیافتد.

احمدی در پایان سخنان خود گفت امیدواریم با توجه به حضور سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بتوانیم در کشور منشا خیر و برکت باشیم.

انتهای پیام/2

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی