فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در جمع خبرنگاران: می توانیم با همکاری مدیریت شهری مدلی برای محرومیت زدایی شهرها طراحی کنیم
پنجشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
سعید محمد

سعید محمد با تاکید بر اینکه می توانیم با همکاری مدیریت شهری مدلی برای محرومیت زدایی شهرها طراحی کنیم گفت: تهاتر ملک در شهرها می تواند مدل مناسبی برای توسعه مناطق حاشیه شهرها باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حاشیه سی و پنجمین اجلاس شورای عالی استان ها در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور در اجلاس شورای عالی استان ها بسیار خوب بود، گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به دلیل اینکه خدمات گسترده و زیادی در بحث توسعه شهرهای مختلف خصوصاً کلانشهرها طی سی و یک سال گذشته ارائه کرده است و دارای تجربیات بسیار خوب، توانمندی مناسب و ماشین‌آلات و امکانات قابل توجه و با یک رزومه خیلی قوی در خدمت توسعه شهر است.

وی در خصوص سوالی مبنی بر فعالیت های قرارگاه خاتم الانبیا در حوزه محرومیت زدایی توضیح داد: محرومیت زدایی در کشور متولی دارد. نهادهایی مانند سازمان بهزیستی، کمیته امداد و مراکز مختلف هستند  که بر اساس برنامه‌ریزی دولت به صورت سالانه بودجه دریافت می کنند.

سعید محمد گفت: مأموریت ذاتی قرارگاه سازندگی خاتم توسعه زیرساخت کشور است ولی با توجه روحیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کمک به محرومین بخشی از درآمدهای خود را به محرومیت زدایی اختصاص دادیم و برای توسعه زیرساخت‌ها در روستاهای کمتر برخوردار کارهای بزرگی در سی و یک سال گذشته در حاشیه پروژه‌ها انجام شده است.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا تصریح کرد: در جلسه پیشنهاداتی را ارائه کردیم که بتوانیم مدل‌هایی را برای تامین منابع مالی و رسیدگی بیشتر و بهتر به وضعیت محرومین تعریف کنیم.

وی افزود: بنابراین با توجه به امکاناتی که مدیریت شهری در شهرها دارد می توان در تامین منابع مالی به روش تهاتری عمل کرد زیرا با روش‌های تهاتری میتوانیم اقدامات خوبی را انجام دهیم.

سعید محمد گفت: همچنین روش های متنوعی وجود دارد که من فکر می‌کنم اگر بحث قانونی را حل کنیم و برای آن راهکار مناسبی پیدا کنیم امکان این وجود دارد که در رسیدگی به وضعیت محرومین با یک جهش روبه رو باشیم.

پایان پیام/1

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی