نماینده استان تهران در شورای عالی استان ها مطرح کرد: پیشرفت 80 درصدی پروژه مسکن مهر شهرستان پردیس
چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
محمد قانبیلی

محمد قانبیلی با اشاره به وضعیت ساخت مسکن مهر شهرستان پردیس گفت: شاهد پیشرفت قابل قبولی بوده ایم. خوشبختانه 80 درصد پیشرفت فیزیکی را شاهد هستیم.

محمد قانبیلی با اشاره به وضعیت ساخت مسکن مهر شهرستان پردیس گفت: شاهد پیشرفت قابل قبولی بوده ایم. خوشبختانه 80 درصد پیشرفت فیزیکی را شاهد هستیم.

 

محمد قانبیلی نماینده استان تهران در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به وضعیت ساخت مسکن مهر شهرستان پردیس اظهارداشت: از زمان آغاز به کار آقای اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی شاهد پیشرفت قابل قبولی بوده ایم. خوشبختانه 80 درصد پیشرفت فیزیکی را شاهد هستیم.

 

وی گفت: درصورتی که این روند ادامه داشته باشد می توان امیدواربود که تا پایان سال و یا نهایت در نیمه نخست سال 1400 پروژه مسکن مهر در شهرستان پردیس پایان یابد.

 

نماینده استان تهران در شورای عالی استان ها افزود: با منابعی که دولت تزریق کرد و با ورود قرارگاه سازندگی خاتم بخش عمده ای از پروژه پیشرفت قابل توجهی داشته است.

 

دلایل افزایش قیمت مسکن مهر پردیس

قانبیلی همچنین با اشاره به افزایش قیمت مسکن پردیس تصریح کرد: قیمت مسکن در کل کشور بالا رفته است و افزایش قیمت مسکن مهر پردیس نیز به دنبال این  موج گرانی مسکن در کشور بوده است.   

وی در ادامه مطلب فوق افزود: مسکن مهر پردیس با توجه به نزدیکی که به شهر تهران دارد افرادی که توان خرید مسکن در تهران را ندارند در شهرستان پردیس اقدام به خرید خانه می کنند که این مهم نیز در افزایش قیمت مسکن پردیس بی تاثیر نبوده است. البته تمامی قیمت های مسکن مهر پردیس یکسان نیست و با توجه به ساخت آن و موقعیت ها قیمت ها تفاوت دارد.

انتهای پیام/2

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی