نماینده استان مرکزی در شورای عالی استان‌ها: ۷۰ روستای وقفی مشکل استان مرکزی | تابع دستورات مقام معظم رهبری در زمینه اوقاف هستیم
چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
سعید صوفی

صوفی با اشاره به دیدار خود با رئیس دستگاه قضا گفت: با توجه به مشکلات موجود مقرر شد در آینده ای نزدیک معتمدین استان مرکزی با رئیس قوه قضائیه دیدار کنند.

سعید صوفی نماینده استان مرکزی در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به دیدار با آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه در حاشیه سی و چهارمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها گفت: در این دیدار مسائل و مشکلات حقوقی استان مرکزی مطرح شد که خوشبختانه آیت الله رئیسی به مشکلات اشراف داشتند و قول پیگیری دادند.

 

وی افزود: وجود 70 روستای وقفی در استان مرکزی که بر سر وقف نامه آنها نیز اختلاف نظر وجود دارد سبب مشکلات فراوانی برای مردم ساکن این روستاها شده است. بنابراین از آیت الله رئیسی درخواست کردیم که ایشان به این موضوع ورود کرده و مشکل را برطرف کند.

 

نماینده استان مرکزی در شورای عالی استان ها ادامه داد: خوشبختانه آیت الله رئیسی قول مساعد دادند تا در آینده ای نزدیک جلسه ای با معتمدین استان مرکزی برگزار کنند و با مشکلات استان به صورت دقیقتر آشنا شده و مدارک و مستندات موضوع را بررسی نماید.

 

وی با بیان اینکه ما تابع دستورات مقام معظم رهبری هستیم بیان کرد: از رهبر معظم انقلاب می خواهیم در حل این مشکل عنایت ویژه داشته باشند و اطمینان داریم که هر دستوری از سوی رهبر انقلاب صادر شود مردم استان مرکزی با جان و دل میپذیرند.

پایان پیام/1

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی