نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها: بخش ساروئیه و جبالبارز دارای 3 محور صعب العبور است| وزارت راه و شهرسازی برای بازسازی جاده ها اهتمام ویژه داشته باشد
چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
بهرام امیری

بهرام امیری گفت: در بخش ساروئیه و جبالبارز شمالی با جاری شدن کوچکترین سیلاب غیر قابل استفاده می شود.

بهرام امیری گفت: در بخش ساروئیه و جبالبارز شمالی با جاری شدن کوچکترین سیلاب غیر قابل استفاده می شود.

بهرام امیری نماینده کرمان در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به حوزه راه های روستایی شهرستان جیرفت اظهارداشت: اکثر این روستاها کوهستانی و صعب العبورهستند که نمی توان اعتبار این قبیل راه ها را با راه های جلگه ای وکویری قیاس کرد.

وی گفت: در بخش ساروئیه و جبالبارز شمالی که دارای 3 محور صعب العبور هستند که با جاری شدن کوچکترین سیلاب غیر قابل استفاده می شود.

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها با بیان اینکه محور بهر آسمان از جاده هایی است که عبور و مرور در آن به سختی صورت می گیرد گفت: در این محور به تازگی مسئولین شهرستان که برای بازدید به شهرستان سفر می کردند دچارحادثه شده اند.
 

امیری با تاکید بر اینکه  محور جشار نیز دچار مشکل است افزود: محور دیمند و گویگان که سال هاست بازسازی این پروژه آغاز شده ولی متاسفانه هنوزآماده بهره برداری نیست. این محور یکی از محورهای بین 2 بخش ساروئیه و جبالبارز است که حدود 850 خانوار در سیر این محورهستند.

وی در پایان از وزیر راه و شهرسازی خواست تا برای بازسازی سریع تر این 3 محور اهتمام ویژه داشته باشند.

 

انتهای پیام/2

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی