یادداشت / ابوالقاسم داداشلو نماینده استان آذربایجان شرقی در شورای عالی استان ها صبح امید نزدیک است
سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
ابوالقاسم داداشلو

ابوالقاسم داداشلو: با در خانه ماندن و پرهیز از سفرهای تفریحی و غیر ضروری بستر پیشگیری و موفقیت را هموار و راه رسیدن به پیروزی نهایی را برای کادر پزشکی و سلامت جامعه مهیا سازیم.

ابوالقاسم داداشلو طی یادداشتی به مناسبت روز پزشک نوشت: با در خانه ماندن و پرهیز از سفرهای تفریحی و غیر ضروری بستر پیشگیری و موفقیت را هموار و راه رسیدن به پیروزی نهایی را برای کادر پزشکی و سلامت جامعه مهیا سازیم.

شاهد بودیم و هستیم در ایامی که ویروس کرونا موجب کشتار و خانه نشین کردن مردم و حتی تعطیل مقطعی کشور شد؛ انسان هایی در جهت مبارزه و شکست دادن این ویروس در صحنه ایستادند و چه خوب هم ایستادند. آن ها مقاومت کردند و از جان خویش گذشتند تا جان انسان ها را نجات دهند و باز ایثار را به معنای واقعی خود معنی کردند.

 از خانه و کاشانه و دیدار بچه ها و پدر و مادرها بریدند تا من و تو در کنار خانواده باشیم  و در این راه با تقدیم ۱۱۶ شهید برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار این کشور افزودند و با افتخار لقب شهدای راه سلامت را به خود اختصاص دادند و با گذاشتن جان خویش در طبق اخلاص این صحنه های غرور و افتخار را آفریدند که زبان ها و قلم ها از بیان آن عاجز باشند. .

برخود وظیفه می دانم از زحمات، از ایثارگری های کادر سلامت ، مخصوصا از زحمات کادر پزشکی کشور نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم و روز پزشک را به این عزیزان تبریک بگویم. .

مبارزه هنوز هست و تمام نشده و تا شکست کرونا ادامه خواهد داشت. پس بیایید ای همشهری، هم ولایتی با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با در خانه ماندن و پرهیز از سفرهای تفریحی و غیر ضروری بستر پیشگیری و موفقیت را هموار و راه رسیدن به پیروزی نهایی را برای کادر پزشکی و سلامت جامعه مهیا سازیم. یقین داشته باشیم صبح امید با همکاری من و شما نزدیک است.

 

انتهای پیام/2

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی