نماینده استان قزوین در شورای عالی استان ها: ضرورت رسیدگی به حقوق تضییع شده مالکین پروژه راژیا
يکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
مهدی عبدالرزاقی

شهرداری به حقوق مالکین پروژه راژیا که ضایع شده است، رسیدگی کند.

شهرداری به حقوق مالکین پروژه راژیا که ضایع شده است، رسیدگی کند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها ، مهدی عبدالرزاقی نایب رییس پارلمان محلی قزوین در جلسه علنی شورا که با دستورکار بررسی لوایح شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری  در این پروژه ساختمان هایی را به فروش رسانده که  فضای مشاعی ساختمان توسط مالک به تجاری تبدیل شده و در این شرایط شهرداری اقدام به پایان صدور پایان کار و سند کرده است.

وی افزود: اعتقاد داریم با این شرایط که ۸۵ نفر از مالکین شاکی هستند، اعطای پایان کار و صدور سند اشتباه است و باید به حقوق تضییع شده مالکین رسیدگی شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش خواستار در جریان قرارگرفتن شورای اسلامی شهر قزوین درمورد انتصابات در شهرداری شد و گفت: متاسفانه اعضای شورا از بسیاری انتصابات و معارفه مدیران در شهرداری قزوین بی خبر هستند.

عبدالرزاقی همچنین در خصوص لایحه واگذاری اراضی بادامستان تاکید کرد: باید سه پروژه بادامستان، الهیه و پونک به صورت  کارشناسی قیمت گذاری شود و مشخصات هرکدام از آنها  با متر و برآورد مصالح استفاده شده و تیرآهن  و وضعیت پیشرفت فیریکی  به شورا ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم گیری درخصوص این پروژه مهم و واگذاری آن از طریق مزایده باید درکمیسیون مربوطه بررسی شود

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین همچنین خواستار حل مشکل برخی شهروندان كه از شهرداری قزوین زمین مسکونی خریداری کرده، اما کاربری آن فضای سبز بوده، شد و گفت: این درست نیست که شهرداری زمینی را به صورت مسکونی واگذار کرده؛ اما حالا مالکین  به دلیل کاربری های غیرمسکونی این زمین ها با مشکل مواجه شوند.

وی تاکید کرد: شهرداری قزوین باید املاکی را که به مزایده می گذارد، صورتجلسه کند و مشخصات کامل آنها را در اختیار شورا قرار دهد تا بتوانیم در مورد آنها  در کارگروهی جداگانه درست تصمیم گیری کنیم

انتهای پیام/2

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی