نماینده استان قم در شورای عالی استان‌ها عنوان کرد: تولید نزدیک به 40 درصد از نیاز کشور به مواد ضدعفونی کنند در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
حسن شریفی

شریفی با اشاره به همکاری شرکت‌های تولید محصولات آرایشی و بهداشتی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: نزدیک به 40 درصد از نیاز کشور به مواد ضدعفونی‌کننده در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تولید می‌شود.

حسن شریفی نماینده استان قم در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، گفت: همه‌گیری کرونا یک ضایعه غیرقابل‌جبران برای کل کشور و به‌ویژه استان قم بود؛ اما این شرایط فرصت‌هایی هم برای سلفچگان داشت.

 

وی ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان میزبان شرکت‌ها تولیدکننده لوازم‌آرایشی و بهداشتی تحت لیسانس شرکت‌های معتبر جهانی است ازاین‌رو در زمان همه‌گیری ویروس کرونا که کشور نیاز فوری و شدیدی به وسایل بهداشتی و ضدعفونی‌کننده داشت این شرکت‌ها با یک اقدام سریع برخی از خطوط تولید خود را تعطیل کرده و بجای آن اقدام به تولید مواد ضدعفونی‌کننده کردند.

 

شریفی افزود: این همکاری شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بسیار ارزشمند و راهگشا بود به‌طوری‌که نیاز 100 درصد استان قم و نزدیک به 40 درصد از نیاز کشور به مواد ضدعفونی‌کننده را تولید می‌کنند که در کنار کمک به کاهش همه‌گیری ویروس کرونا گردش مالی شرکت و منطقه نیز بالا رفته و خیراتی برای منطقه و استان دارد.

 

نماینده استان قم در شورای عالی استان­ها در پایان از دولت خواست تا حمایت خوبی از مناطق ویژه اقتصادی داشته باشد تا بتوانیم رونق تولید را عملی کنیم.

پایان پیام/1

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی