رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی در دیدار با رئیس امور شعب بانک های ملی استان: مشکلات پولی و بانکی شوراهای اسلامی موجب مسکوت ماندن پروژه های شهری و روستایی شده
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
محمدیاری

علی محمد اله‌یاری گفت: شوراهای اسلامی استان در حوزه های مختلف اقتصادی، پولی و بانکی با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند که همین امر باعث مسکوت ماندن و عدم پیشرفت پروژه‌های شهری و روستایی شده است.

علی محمد اله‌یاری گفت: شوراهای اسلامی استان در حوزه های مختلف اقتصادی، پولی و بانکی با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند که همین امر باعث مسکوت ماندن و عدم پیشرفت پروژه‌های شهری و روستایی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، علی محمد اله یاری رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی با صفای نیکو رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان خراسان رضوی و دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان دیدار و گفت و گو گرد.

در این دیدار علی محمد اله‌یاری رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی ضمن عرض تبریک اعیاد قربان و غدیر و همچنین تبریک انتصاب شایسته دکتر صفای نیکو به سمت ریاست امور شعب بانک های ملی استان خراسان رضوی با بیان مطلب فوق تاکید کرد :با توجه به اینکه شهرداری ها از محل فروش تراکم و پروانه های ساختمانی بخش قابل توجهی از منابع مالی خود را تامین می‌کنند، اکنون در این شرایط مبارزه با ویروس کرونا که ساخت و سازها را تحت تاثیر خودش قرار داده و باعث تعطیلی خیلی از کارگاه های ساختمانی گردیده است به نسبت درآمدهای شهرداری ها هم کاهش بسیار زیادی داشته است .

وی در خواست کرد: تا شرایط استمهال وام های شهرداری ها که در سال های گذشته از بانک ها دریافت کرده و اکنون زمان وصول و بازپرداخت آنها رسیده است را فراهم آورید.

نماینده خراسان رضوی در شورای عالی استان ها ادامه داد: در بحث مناسب سازی خدمات بانکی و بانکداری برای معلولین مختلف در شهرها و روستاها هم خواهشمندیم تدابیری را اتخاذ نمایید.

در ادامه این دیدار دکتر حمیدرضا صفای نیکو رئیس اداره امور شعب بانک های  ملی استان خراسان رضوی ضمن تشکر از حضور ریاست شورای اسلامی استان تصریح کرد: بانک ملی استان آمادگی دارد تا با عقد تفاهم نامه‌ای در خصوص ارائه تسهیلات و استمهال مطالبات گذشته شهرداری‌های استان، بتواند کمک شایانی در خصوص ایجاد شرایط ویژه برای خدمت‌رسانی بهتر مجموعه های مدیریت شهری به مردم فهیم استانمان کند.

 

انتهای پیام/2

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی