در پیامی: رئیس و اعضای شورای اسلامی استان البرز سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشتند
يکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
سپاه

رئیس و اعضای شورای اسلامی استان البرز در پیامی دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، رئیس و اعضای شورای اسلامی استان البرز در پیامی دوم اردیبهشت ماه  سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در این پیام آمده است:

به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ سپاه پاسداران فهرست بلندی از افتخارات، تجارب و نوآوری‌های نظامی، فنی و نیز مجموعه‌ای از نیروهای مخلص و متعهد و کارآمد و حزب‌اللهی را در اختیار دارد. این نهاد مقدس در طول این سال‌ها شهیدان زیادی از جمله سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر سرداران بزرگ را تقدیم میهن عزیز کرده و در عرصه های نظامی، اقتصادی، صنعتی‌، خدمات رسانی، محرومیت زدایی و ... کشور را به توسعه‌های بی‌نظیری رسانده است. اینجانبان به‌عنوان خادمین مردم شریف استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ادای احترام به ساحت مقدس شهدای والامقام سپاه پاسداران و در راس آنان سردار رشید اسلام شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی، فرارسیدن ۲ اردیبهشت روز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را محضر بقیه الله العظم ارواحنا له الفداء، مقام معظم رهبری مد ظله العالی، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معزز و مکرم آن بزرگ مردان سپاه و ملت شریف و پرافتخار ایران اسلامی به‌ویژه سپاهیان سروقامت استان البرز تبریک عرض نموده و در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا، تداوم عزت، قدرت، سربلندی و دستیابی به رسالت خطیر این دلاورمردان کشور عزیزمان را مسئلت نماییم.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی