یادداشت/ سینا ساریخانی چرا باید در انتخابات شرکت کنیم؟
سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
ساریخانی

سینا ساریخانی نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها در یادداشتی به دلایل چرایی اهمیت حضور در انتخابات پرداخته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، متن یادداشت به این شرح است:

حضور مردم در انتخابات برای اقتدار نظام و مقابله با دشمنی که به هیچ چیز پایبند نیست، ضروری است. انتخابات یکی از مهم ترین مؤلفه های مردم سالاری و مشارکت مردم در صحنه های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی و یکی از میدان‌های سرنوشت‌ ساز جنگ ترکیبی و نرم است.

هر رأی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، تیر خلاصی است بر شاهرگ دشمنان و تضمینی برای تأمین امنیت، آرامش عمومی و تحقق ایرانی مقتدر .دشمنان از مردم‌سالاری ایران هراس دارند. ما با دشمنی روبه‌رو هستیم که به هیچ چیزی پایبند و معتقد نیست. حضور پرشور و مشارکت بالا و انتخاب درست و آگاهانه موجب خواهد شد افراد اصلح و کارآمد وارد مهمترین نهاد تصمیم گیری کشور شوند.

مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی بیانگر آن است که ملت در برابر سرنوشت خود بی تفاوت نیستند و مشارکت در انتخابات را یک وظیفه دینی، ملی و اجتماعی می دانند. مردم هوشیار و آگاه اند و می‌دانند انتخابات یک جهاد و امتحان عمومی است که اگر با حضور حداکثری مردم همراه شود، باعث تقویت و توانمندی کشور در برابر دسیسه ها و توطئه‌ها و زمینه‌ساز ایرانی قوی و قدرتمند خواهد بود.

شرکت در انتخابات علاوه بر اینکه زمینه را برای نمایش اقتدار ملی، کارآمدسازی سازمان‌ها و نهاد‌ها مهیا می‌کند، فراهم کننده توسعه پایدار و فرصت بزرگی برای رشد اقتصادی کشور است. مردم می دانند خیلی از مسائل و مشکلات کشور با مشارکت و حضور حل خواهد شد و تنها راه اصلاح امور حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رأی است.

البته حضور پرشور و رأی مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای منتخبین خواهد بود. اما منتخبان و نمایندگان مردم هم باید در پاسخ به حماسه آفرینی و قدردانی از مردم از هیچ كوششی در راستای خدمت‌رسانی و حل مسائل و مشکلات مردم دریغ نكنند. چرا که مردم این روزها گرفتار مسائل و مشکلات اقتصادی، معیشتی و اجتماعی زیادی هستند و امید بسیار دارند با درایت و مدیریت صحیح مسؤلان کارآمد از حجم این مشکلات کاسته شود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی