نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها: موضوع تأسیس استان کرمان جنوبی را پیگیری نمایید/ مجلس، به داد کشاورزان برسد
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
خارایی

خارایی گفت: از ریاست مجلس خواستارم موضوع تأسیس استان کرمان جنوبی را پیگیری کند و وضعیت کشاورزان جنوب کرمان را رسیدگی نماید تا شرایط این منطقه بهبود یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، خداداد خارایی نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در نطق خود که در حضور قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، ایراد کرد، گفت: حادثه تروریستی کرمان که منجر به شهادت جمعی از هموطنانمان شد را تسلیت می‌گویم و قاطعانه اعلام می‌کنم مردم ما بیش از همیشه پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی افزود: از شما جناب آقای دکتر قالیباف که در نوروز سال ۱۴۰۱ بدون تشریفات به جنوب کرمان آمدید و از نزدیک در جریان مشکلات شهرستان‌های کهنوج، رودبار جنوب، منوجان، قلعه‌گنج، فاریاب، جازموریان بازدید میدانی داشتید تشکر می‌کنم و سلام گرم مردم این خطه را به شما می‌رسانم و از جنابعالی تقاضا دارم موضوع تأسیس استان کرمان جنوبی را پیگیری نمایید.

عضو شورای عالی استان‌ها ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم همانطور که قانون اساسی برای شورای عالی استان‌ها اختیار ارسال طرح به مجلس شورای اسلامی داده، از نمایندگان این شورا جهت مشورت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی نیز استفاده شود.

خارایی در پایان اظهار داشت: از ریاست محترم مجلس شورای اسلامی تقاضا دارم به مشکلات کشاورزان جنوب کرمان نیز ورود کند، قیمت پایین محصولات کشاورزی امان کشاورزان را بریده و داد آن‌ها را درآورده است. این وضعیت باید با ورود مجلس شورای اسلامی و عمل نهادهای مرتبط سامان گیرد تا کشاورز ما متضرر نشود و امنیت غذایی کشور تهدید نشود.
پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی